Hızım Düşük - Modem Uygun Hızda Buluşmuyor Hatası

Normalde stabil bir 12 mbps hızında internet bağlantısına sahiptim. 1 senedir hiçbir sıkıntı yaşamadım ufak kesintiler hariç. Ancak son 1 haftadır internet hızım 3-4 mbps olarak gözüküyor. Üniversite öğrencisi olduğumdan tüm sınavlarımın kötü geçmesine sebep oldu. Destek kaydı açtım ve türk telekom ekiplerinin yönlendirildiğini ancak hatta bir problem olmadığını ve sorunun daire ya da bina içerisinde olduğunu söylediler. Elektrikçi çağırdım ancak hiçbir problem yok dedi. Muhtemelen benim port’umu mu değiştirdiler sizce?

Merhaba, hat değerlerinizi paylaşır mısınız?

Altyapınızın kaldırabileceği maksimum hızı 6 mbps download ve 0.2 upload şeklinde görmekteyim.Hat zayıflamanız mevcut ve CRC ,FEC hatası alıyorsunuz. İç hattın sağlamlığının kontrolünün sağlanması için Saha Ekibinden yardım almanızı öneririm.

Online İşlem Merkezi Üzerinden destek kaydı oluşturdunuzmu ? oluşturmadıysanız Hızım Düşük - Performans başlığı altında mutlaka destek kaydı açınız ve sorununuzu belirtiniz Hat değerleriniz pek iç açıcı değil hat zayıflamanız mevcut ve snr değeriniz çok da iyi sayılmaz biraz düşük @Baran in dediği gibi iç hattın kontrolü için saha ekibinden yardım isteyin SNR değerinin düşüklüğü açısından modeminize gelen kabloda çok ek olmamasına dikkat edin splitter varsa splitterden kabloyu çıkarıp direk modeme bağlayıp deneyin ve dediğim gibi Online İşlem Merkezinden mutlaka destek kaydı oluşturun ve bide Online İşlem Merkezi > Teknik & Destek > Teknik bilgilerde Mevcut Download Ve Mecut Upload hızı kaç gözüküyor?

1 Beğeni

Normalde sağlaması gereken download 16 mbps ve upload da 6 mbps. Ancak gel görün ki 1 haftadır kendiliğinden böyle oldu. Sanırım saha ekiplerini davet etmeliyim. Hiçbir şey yapmasalar dahi 108₺…

Eğer arıza sizden kaynaklı değilse ücret alınmıyor.

İç hattınız da problem yok ise port değişikliğinden şüpheleniyorum.

Kaydımı oluşturdum da. Port değişikliğiyle ilgili sorunumu yine görevliye mi bildirmem gerek. Kaale alan yok da

35.5 db zayıflama daha öncesinde de aynı mıydı?

4 aydır aynı sorun bende de var, iç tesisatta sorun yok, hatta sorun yok, Telekom ekipleri kafalarına estiği gibi portumu arızalı bir portla değiştirip bütün port değişikliği taleplerimize de boşta port yok yalanıyla olumsuz cevap veriyor. 100 Mbps paketten 30 Mbps hız alamıyorum 4 aydır. Upload hiç yok. Türk Telekom’dan çok TurkNet’te suç var, kiraladığın portun takibini yapmazsan, yasal olarak abonelerinin hakkını yeterince savunmazsan, bir yaptırım gücün yoksa Telekom ekipleri de istediğini yapar, yapıyor da!

Bu nasıl olabilir? Devre numarası değişmeden portunuzu değiştirdi ise telekom ekipleri bunu nasıl takip edebilecek veya kanıtlayabilecek?

Bunu da bir zahmet siz düşünün. Mağdur olan biziz.

Dediğiniz şey mümkün değil. O yüzden iddia sahibi sizsiniz TurkNet bunu nasıl yapacak? Tüm abonelerin kablolarını portlarını kontrol etmek? Destek kaydı açtınız ise sorun mutlaka çözülür uygunsuz bir işlem yapıldı ise de TurkNet yasal süreci başlatmıştır. Bu esnada sizin bir çok hakkınız var taahhütsüz hizmet olduğundan dolayı.

Böyle bir saçmalık olamaz. TurkNet niye var o zaman, benim haklarımı güvence altına alamayacaksa neden var bu kurum? Destek kaydı açtıysanız sorun mutlaka çözülür demişsiniz, çözülmüyor beyefendi çözülmüyor. 4 aydır açtığım destek kaydının haddi hesabı yok (kayıtlarda hepsi var iftira atmıyorum, isteyen yetki sahibi bakar) ama TurkNet bir portu değiştirtemiyor Telekom’a. Söylediğinize mi inanayım 4 aydır bana yaşattığınız rezilliğe mi!

hocam sen Türktelekoma geç istersen daha iyi hizmet almak için. ağa baba Türktelekom Türkiyede ne yazık ki.

Port ile ilgili bir arıza söz konusu ise Telekom bunun bilgisini TurkNet e iletmiştir TurkNet de size iletmiştir. Port arızaları durumunda yine Telekom ekipleri eğer port ile ilgili işlemi yaparlar değişmesi gerekiyor ise değişir fakat bunun için boşta bir port olması gerekir. Destek kaydı içinde süreç ile ilgili size bilgi verilmiş olduğunu düşünüyorum.

Sorun da bu zaten. Boşta port yok diyor, yalan söylüyor ve bunu bile kanıtlayamıyorsunuz. Ne derlerse o! Benim günahım ne? Ben bu rezil hızla, arızalı portla yaşamak zorunda mıyım? Benim sinirlendiğim nokta burası, Telekom’un sizden müşteri çalmak için ürettiği bahanelere karşı B planınız yok ve kullanıcılarınızı mağdur ediyorsunuz.

1 Beğeni