Hiz tuzagı

Abonelik oncesi 75 mbit hiz verebiliyoruz adrese denildi. Abone olduk hizi alt yapiniz kaldirmiyor denildi. Sonuc en ust ucret, en alt fiyat 24mbit hiz.

Dsl istatistiklerini atar mısın?

100 mbps için 2023 sonunu bekliycez ona yapcak birşey yok belki hattında sorun vardır ankastre kutunda olabilir

Ne yapacaksin? Ben anlam dsl den. Speed test ortada

Dsl bilgisi olmadan sorunun neyden kaynaklandığını anlamak mümkün değil. Speedtest evet ortada ama sorun nereden kaynaklı bunu bulmak değil mi sizin amacınız?

1 Beğeni

Çözüm arayışında değilseniz foruma gelme amacınız nedir ?

3 Beğeni

Merhaba @alp-c, TurkNet olarak her zaman kullanıcılarımıza ulaşabildikleri maksimum hızları vermeye çalışıyoruz. Sizin yaşamış olduğunuz farklı bir durum olabilir. Bu durum için bize Online İşlem Merkezi üzerinden bir destek kaydı açarsanız arkadaşlarım size yardımcı olur ve destek vermeye çalışrlar.

Buranin muhtari senmisin . Surecte yasadiklarimi elde ettigim bilgileri yazmayi dusunmustum.

Sorununuz umarım en kısa sürede çözülür. Aşağıdaki yazımı sadece siz okuyun lütfen @alp-c .

alp-c özel

Buranın muhtarı evet biziz bu formda ki herkes. Bu formda herkes birbirine yardım etmeye çalışıyor. Lütfen üslupa dikkat edelim. Burası sizin ahkam kesebileceğiniz bir platform veya yer değil. Buradaki kişiler size yardim etmek zorunda da değil. Herkes size yardım etmeye çalışırken bu şekilde yaklaşmanız hiç hoş değil. Umarım internet sorununuz düzelir ama unutmayın bir sorun çözülecekse öncelikle sevgi ile yaklaşın ki size de öyle davranılsın

2 Beğeni

Buranın muhtarı yok. Merak etmeyin :slight_smile: bu uslupla çokfa cevap vereceğim bir kişilik değilsiniz :slight_smile:

1 Beğeni

kardeşim bak üslubunu düzelt adam yardım etmek için dsl değerlerini istemiş sen anana sövülmüş gibi tepki veriyorsun

1 Beğeni

Bana mi soyluyorsun bunu. Siz TurkNet 'e calisan ekiptemisiniz… silebiliyormusun uyeligi.

hayır değilim ama lütfen 192.168.1.1 den dsl değerlerini atar mısınız

1 Beğeni

Cikarip attim modemi.

bu konuyu niye açtın o zaman hemşerim

1 Beğeni

Merhaba,
Size yardımcı olabilmemiz için modem arayüzünde yer alan xDSL hat değerlerini görmemiz gerekiyor. Bu değerleri inceledikten sonra sorunun kaynağını tespit edebilmek için size yardımcı olabiliriz.