Hız sınırı mı var?

İyi günler altyapım 100mbit olduğu halde 29 mbit sabit hızda internet alıyorum. Modemde mi sorun var hatta mı sorun var anlamadım. Yardımcı olursanız sevinirim. Hat değerlerim böyle.

Hat değerleri çok kötü. Zayıflama aşırı yüksek. İç tesisat var mı ? Ek splitter priz varsa kontrol edin

@BLackOwL 'un belirttiği gibi zayıflamanız çok çok yüksek:

Modeminiz en az zayıflama olan kanalı alarak çalışıyor, yapabildiği de bu kadar. Yapacağınız bir iç tesisat iyileştirmesinden sonra buradaki değerlere bakın, 0’a yakınlaştıkça, alacağınız hız artacaktır.

Bazen ankastre tarafında da sorun olabiliyor oksitlenme vs. Bazen modem dsl girişinde de sorun olabiliyor tahmin yürütmek zor. Ama bir şeylerin iyileştirilmesi lazım

Altyapı sorgu sonucunda ne çıkmıştı veya karşı komşunuzun adresini TurkNet üzerinden sorgular mısınız?

100mbit çıktı. Yeni abone oldum zaten olurken de 100mbit dediler.

1 Beğeni

Bu tesisat iyileştirmeleriyle kim ilgileniyor kime yaptırmak gerekir?

İç tesisat sizin sorumluluğunuzda elektrikçiler bakar.

1 Beğeni

Merhaba @fatihcerman, iç tesisatınız attığınız ekran görüntüsünden de anlaşılması üzerine biraz sorunlu gibi duruyor :frowning:

İsterseniz bu durumu daha net bir şekilde kontrol edebilmek ve size yardımcı olabilmemiz için bize Online İşlem Merkezimiz üzerinden bir destek kaydı açın. Arkadaşlarım hattınızı ve hizmet detayınızı kontrol ederek size yardımcı olmaya çalışsınlar.

Bu süreçte destek isterseniz bana özel mesaj üzerinden ulaşabilir, yardım isteyebilirsiniz.

İç tesisat iyileştirmesini bu işten anlayan elektrikciler yapıyor. Her elektrikciyim diyene de yaptırmamanızı tavsiye ederim. Öncelikle fotoğraflar da bariz belli olsa da ankastre başında size gelen hattın olduğu reglet’e dsl kablo aracılığı ile modemi bağlayın ve o an ki hat değelerini bir görün veya görelim. Wifi üzerinden bağlanıp hat değerlerinin olduğu kısma bir bakalım. Sonra duruma göre size önereceğimiz kaliteli bir cat6 kablo ile ankastre den modeme kadar ‘‘EKSİZ’’ bir şekilde bütçeniz el verirse kablo çektirin.

‘‘Ben o ankastre işini hiç yapamam, bu konularda bilgim yok’’ diyor iseniz dediğim gibi bu işten anlayan bir elektrikci çağırıp ona yaptırın.

3 Beğeni

Binada TT Fiber olmasına rağmen Turk net altyapısı vdsl olarak görüyor. Bana da vdsl bağlamışlar sorun ondan olabilir diye düşünüyorum. Fiber altyapı bildirimi için numara bıraktım ama kaç gündür dönmediler.

1 Beğeni

Konuyu bize Online İşlem Merkezi üzerinden ilettiniz mi? Eğer ilettiyseniz bana özel mesaj üzerinden destek kaydınızın numarasını iletin. Ben size yardımcı olmaya çalışayım.

Yanlış hatırlamıyorsam, FTTH öncesi, fiber şeklinde lanse ediyorlardı VDSL’deki yüksek hızları. Bu onun reklamı.

2 Beğeni

VDSL’i fibernet diye kakalamaya çalıştılar bir dönem sonrasında hipernet’e çevirdiler öyle bir durum var gibi sizde ?

1 Beğeni

Bu sadece reklam afişi binada fiber oldugunu sanmiyorum. Satis yapip kazanç elde eden pazarlamaci reklami :slight_smile:

Hala ayni durum var fiber diye millete adsl vdsl baglatiyolsr yok yalin net fiber net hep hikaye