Merhabalar,
Dün akşam birden bire internet bağlantımda bir takım bağlantı sorunları (hat zayıflaması, ani hız düşüşü,sayfaları geç açma vb.) cereyan etti.
TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi aracılığıyla arıza tespit linkini tıklayarak arızanın ne olduğunu öğrenmeye çalıştım. Sistem aşağıdaki bilgilendirme mesajını ekrana yansıttı.
Bilal Bey cevabınız için çok teşekkürler.
Şu anda bağlantımda kopma ve sorun yok.
Arıza sürecinin son bulmasını sabırla bekliyorum.
İndirme hızımda daha önceden 16 Mbps yazarken şu anda 10 Mbps yazıyor. Tekrar sisteme baktığımda hızım 10 Mbps’e sabitlenmiş.
Hız profilim düşürülmüşe benziyor.
Hız profilimin düşürülmediğini sistemden hat değer ve bilgilerime bakarak mı söylüyorsunuz?
Tekrar teşekkürler,
Bilal Bey şu anda sisteme girdiğimde 16 Mbps olarak güncellendiğini görmekteyim.
İnternet bağlantı ve hızımda da bir sıkıntı yok.
Sayfalara çok rahat ve hızlı girebilmekteyim.
Ancak halen daha TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi platformunda altyapıda sorun olduğuna dair bilgilendirme mesajı duruyor.
Size modem arayüzünden Adsl hat değerlerimi paylaşıyorum.
O yazı dünkü Türkiye geneli TurkNet arızasından dolayı çıktı. Halen daha bende de o yazı mevcut. İnternet bağlantınız da dünkü olaydan dolayı zayıfladı.
Merhaba,
An itibariyle bir sıkıntı kalmadı gibi gözüküyor. Hat değerlerim şükür normale döndü. Mesajınız için teşekkür ederim. Umarım bir daha bu sorunu yaşamam çünkü işlerimi internet üzerinden yapıyorum. Yaşadığım en ufak bir sıkıntı bana maddi kayıp olarak geri dönmekte.
İyi Pazarlar Diliyorum