Hız problemi süreç hakkında son dakika gelişmeler

An itibariyle TurkNet yerinde ekipleri geldi… Ankastre başında test yapıldı. Ankastre başında gelen Max hız 76 ama bana verilen 68 çıktı. Daire içi kontrol de de gelen Max hız 75 verilen 68 çıktı. Yani tam değerler çıktı. Sadece gelen Max hız da 1 mbps lik kayıp var oda çok çok normal. Yani şimdi demezler mı adama hani iç tesisat da idi, hani modem de idi sorun diye ?? Dediğim gibi çıktı. Benim portumu başkasına vermişler. Şimdi bölgem de port da dolu. Sizce bu saat den sonra nasıl bir yol izlenir arkadaşlar ? Dolu portlar arasında denemeler yapılıp hızı iyi olan portu bana geri verirler mi ? Yani kısaca bundan sonra ki süreç de neler yapmalıyız ?

Yerinde ekibin kanıtı sonrası .d devre değişikliği yapıldı :grin::grin: Max hız 93 e yükseltildi. Fakat bana 80 veriyor TurkNet .d onu da hallettik mi tamamdır .d eminseniz sorununuz dan yerinde destek ekibi isteyinn

1 Beğeni

Selamlar, bu durum içinde hızlıca performans sorunu kategorili bir destek kaydı oluşturarak altyapınızın desteklediği maksimum hızları isteyin. Arkadaşlarım size yardımcı olacaklardır.

1 Beğeni

Açık olan arıza kaydına durumu yazdım. İzzettin halleder herhalde ya gördüğün de ? Öyle olur mu ?