Hız Problemi (her sene 1 ay aynı problem)

Arkadaşlar 18 Kasım 2021 e kadar hiç problemsiz olarak modeme gelen hızım 30-35 mbps iken 18 kasım günü 20 mbps lere kadar düştü aynı gün 48219907 nolu destek kaydını açtım 3 defa türk telekoma bildirildi. son bildirim dün yapıldı bugün dahil toplam 2 kez türk telekomun saha ekibi beni arayarak bizde sıkıntı yok türk net hızınızı güncellemesi lazım bize izin vermiyor diyip duruyorlar destek kaydı ise bizde profiliniz 35 mbps gözüküyor sahada problem var diyor ? bugün itibari ile btk’ya da başvurdum. Destek kaydında da belirttim türknetten arayan hamza beyede belirttim eğer iç tesisat diyecekseniz bana binaya kadar 30-35 mbps geldiğini kanıtlayan resim veya video atın dedim çünkü geçen senede aynı problemi yaşadım sorun sahada çıktı (her sene 1 ay uğraştırıyorlar). Ben ne yapım şimdi ?

1 Beğeni

Hat zayıflaması artıyor mu. Aynı problemde

1 Beğeni

Artmıyor standart aralıkta takip ediyor işin entresanı asıl bugün oldu saat 17:35 gibi yanı türk telekom iş emrinin durumu çözüm aşamasında görünürken modem 2-3 sefer restartlandı ilk 1-2restarttan sonra modeme 35 mbps geldi son restarttan sonra 19 mbpsye düştü tt iş emrinin durumuna baktım teyit aşamasında olarak değşmiş kafayı yememek mümkün değil

Bugün Saat :15:33 Turknetle telefon görüşmesi sağlandı. Türk Telekom ekiplerinin ilettiği anakastre kutusundan yapılan ölçümün resimini tarafımla paylaştılar. Resimde

  1. devre numaram tutmuyor
  2. Ankastre kutusunda benim hattımı temsil eden kabloya resimdeki gibi herhangi bir kağıt asılı değildi. (Hattımı 2017 senesinde türk telekom beyaz kağıtla etiketlemişti, iç tesisat bağlantısını ben elektrikçiye yaptırdım ve elektrikçi beyaz bir kağıda ismimi yazarak asmıştı oraya)
    bunlara istinaden ben TurkNet 'e Saha ekiplerinden Ankastre kutusunun kapalıyken ki resmini (üstünde saha dolap ismi vb şey yazıyor), Bina Girişinin resimini ve ankastre kutusunun içinin resimini istemelerini istedim.
    Gelişmeleri burada paylaşıyor olacağım.

Merhabalar, bu durumu bize açık olan destek kaydınızın içerisine detay olarak ekleyerek iletir misiniz? Bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden yollayın. Bende konuya dahil olup size yardımcı olmaya çalışayım.

Özel mesaj olarak iletildi, İlginize teşekkür ederim, ek olarak hat değerlerimi de iletim hat değerlerimde hiç bir oynama yok 35 alırkende aynı şuan 19 mbps alırkende aynı keşke 35 mbps alırken çekilmiş bir resmim olsa ama maalesef yok.
image

Türk telekom saha ekibi aradı gene yine binaya kadar normal geldiğini söyledi bende TurkNet 'e bildirmelerini söyledim çünkü ben hizmeti TurkNet’ten alıyorum. Ayrıca destek kaydına not düştüm istediğim resimler gelmediği sürece arıza bildirimine devam edeceğim ayrıca hızım düştüğü halde hat değerlerimde neden bir yükselme veya oynama olmuyor bu konu hakkında da bilenler bilgilendirirse sevinirim.
image

VDSL/ADSL sekmesindeki ayarları atar mısın?