Hız konusunda bilgi alımı

Arkadaşlar size söyle bir sorum olacak bu sorunu ben ilk olarak abonelik başlangıcımdan 2 ay sonra yaşadım bide 2019 aralık ayından sonra yaşamaya başladım sorunum şu modeme gelen hızım 30-45 gün civarında 35 mbps olurken 45 gün den sonra hızım 28 29 mbpslere düşüyor ve tt ekiplerin müdahalesiyle düzeliyor sizce problem nedir?
Gelen hız 35 mbps iken snr değerleri :12.5 / 20.5
Gelen hız 28-29 mbps iken snr değerleri : 8.3/16.5
Hat zayıflaması: 13.1/0
Herhangi bir müdahale talep etmiyorum sadece nedenini/nedenlerini öğrenmek istiyorum

Birçok etken var bölgeye yeni abone gelmesi, iç tesisat, modem, iklim koşulları gibi

İç tesisat ve modemi eleyebiliriz gibime geliyor çünkü tt ekiplerinin müdahalesiyle düzeliyor ama öbürlerine birşey diyemem peki modemin ısınması bu sorunu beraberinde getirir mi 10 12 gün bazen elektrikler kesilene kadar kapatmıyoruz ?

Olabilir deneme yanılmayla birçok sorunu müşteri kendisi çözebiliyor aslında.

Eğer Telekom ekipleri müdahalesi ile çözülüyor ve tekrar eski haline dönüyor ise sorun Telekom kaynaklı diyebiliriz. dslam cihazlarının ısınması veya herhangi bir nedenle dengesiz çalışması, santral ile abone arasında ki kablo yada saha dolaplarında herhangi bir sebep hız düşümüne neden olabilir diye düşünüyorum.

1 Beğeni

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.