Hız kaybı sorunu

Merhaba iyi günler


Önceden binama gelen ekipler aşağıdaki kutuya 120 mbps geldiğini söylemişlerdi
Bina içi kablo olarak 2’li telefon kablosunu kullanıyorum 5 senelik falan evime kadar yaklaşık 25-30 metre bu kadar kayıp olması normal mi yoksa bir sınırlandırma mı var bunu öğrenebilir miyiz?

1 Beğeni

Tamamdır o zaman herhangi bir sorun yok öyleyse

Hemen hemen aynı değerlerdeyiz, 6-7mbps kayıp normal.


2 Beğeni

O zaman sorun kablo kaynaklı :joy:

Ortada bir sorun yok, alınan hız normal

Dostum aşağıya 120 geliyor kablom cat 5 ya da cat 6 olsa 100 alırdım

Modem port çıkışı 100 Mbps ise bu şekilde hız almanız normal.

1 Beğeni

Şuan için vae de 100 üstü paket mevcut değil.

Size de şuan 100mbps tanımlı, hâliyle 100 üzerinden 93.64mbps alıyorsunuz. Bu da normal.

Atanabilir hızınızın 120mbps olması 120mbps alabileceğiniz anlamına gelmiyor.

2 Beğeni

Merhabalar, TurkNet olarak her zaman tüm kullanıcılarımıza ulaşabilecekleri maksimum hızları veriyoruz. Ancak bazı durumlarda tam olarak tanımlanan hızı alamayabiliyorsunuz. İç tesisat kaynaklı, yerleşik operatör sistemi kaynaklı, bağlı olduğunuz saha ve santral dolabı kaynaklı… Daha bunlar gibi nicelerini sayabilirim.

Paketinize tanımlı olan hızlardan %20’lik değer kayıpları normal olarak karşılanıyor. Ancak biz asla bu durumu normal olarak görmüyor ve arka planda nedenini sorguluyoruz.

Şu an bu konuda gördüğüm kadarıyla kimse bu hız kayıplarını yaşamıyor. Eğer yaşayan varsa bize hızlıca bir destek kaydı oluştursun. Arkadaşlarım hizmeti ve hat değerlerinizi kontrol ederek size yardımcı olacaklardır.

1 Beğeni

İlginiz için teşekkür ederim iyi çalışmalar

Sizlere burada olduğunuz ve değer kattığınız için ben teşekkür ederim. İyi ki varsınız :smiling_face_with_three_hearts:

1 Beğeni

Siz de iyi ki varsınız :sweat_smile:

1 Beğeni