Hız kaybı -2

5 Gün önce Türktelekomdan “TurkNet” geçiş yaptım fakat beklenen hıza ulaşamıyorum 15-25 mbps alıyorum en fazla kopma sorunlarıda mevcut

1 Beğeni

Selamlar @blueeytning, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmuyor. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevirim.

Hocam ekledim ilginiz için teşekkür ederim

71802617 numaralı kaydınıza istinaden probleminizin çözüldüğünü görüyorum. Keyifli kullanımlar dilerim.

Hocam Sorun çözülmedi yardımcı olursanız eğer

Hocam, yardım etmeye çalışayım. Altyapı sorgulama ekranından altyapınızı sorgulayıp atarsanız bide modem arayüzünden hat değerlerini atarsanız sevinirim.


ZTE zxhn H298A modemi kullanıyorum fakat modemde göstermiyor hat değerleri

Tamam, siz acaba kablo ilemi bağlandınız interneti bilgisayarınıza öyle yaptıysanız birkaç ayar yapalım bilgisayarınızda.

Kaydınızın önceliğini ilgili birimlere aktardım. İnceleme süreci devam ediyor.

3 GÜN OLDU HALEN AYNI SORUNLAR DEVAM EDİYOR BUGÜN TurkNet MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ARAYIP İNTERNETİMİZİN NORMAL OLDUĞUNU SÖYLEDİ ŞUAN ANLIK ATIYORUM BU DURUMU BİRAN ÖNCE ÇÖZÜLMESİNİ İSTİYORUM HER GÜN PİNG PROBLEMİ YAŞAMAK İSTEMİYORUM.



Kablosuz ağ üzerinde ping problemi olabilir. Kablolu olarak oyun oynamanızı öneririm. Ek olarak kablosuz kanal olarak farklı bir kanal seçin modem arayüzünden. Etrafınızda ki kablosuz sinyaller veya oda içinde modeme yakın herhangi bir Bluetooth cihaz, kablosuz ev telefonu sinyalleri bozabilir.