Hız Güncelleme Sorunu

Ankastre kutusunda ve bizim binaya gelen kablolarda oluşan bir arızadan dolayı farklı bir kutudan binama yeni kablo çekildi ve bağlantım oldukça stabil ve güçlü hale geldi. Ancak eski hızım olan 4mbit değeri değiştirilmedi. Eski destek kaydını kapatmadan hız güncelleme talebi için bir mesaj yazdım ancak dönüş olmadı. Onu kapatıp yeni bir düşük hız başlığında destek kaydı oluşturdum ancak hat bilgilerimin yazdığı teknik durum bilgilerinde tüm değerlerde null kbps yazdı. Bu internetim yok demek sanıyorum ama ben aynı anda modem arayüzünden kontrol ediyorum ve internetim var. 4 mbit hız için 38.9 snr margin değeri alıyorum. Bunun kopması da mümkün değil.
Teknik bilgilerden bağlantımı yenileye bastığımda ise hat değerlerim güncellenmiyor ve internet bağlantınız kısa süre kopacak demesine rağmen internet kopup geri gelmiyor (yani hiç kopmuyor). Bazen modem buluşmuyor yazısı görünüyor bazen buluşuyor yazısı görünüyor. Yeniledikçe değişiyor ama bu değişiklikler olurken benim internetimde asla bir kopma olmuyor. Aynı anda canlı yayın izliyorum ve internet gayet de var. Bu durumda ne yapacağımı bilemedim. Destek sistemindeki bilgilere bakıp internet bağlantım komple kopmuş sanılacak diye düşünüyorum. Halbuki bir teknik ekip gelmesini gerektirecek durum yok. Hızımı güncelleseler yetecek.
Ne yapmalıyım?

Merhaba, TurkNet Online İşlem Merkezi’de sistemsel hata olabiliyor. Sorununuz, 4mb üstü hız alamamanız üstelik SNR değeriniz yeterli olduğu halde. Peki, hat değerlerini paylaşır mısın?

Atlak port sorunu var. Ankastre kutusunda hattınızın etiketlenmesini isteyebilirsiniz. O kablo dairenize mi geliyor bu şekilde anlayabilirsiniz.


Değerlerim çok iyi çünkü yeni kablolama yapıldı, arızadan dolayı. Arıza düzeltildi ama hız güncellenmedi. Destek kaydındaki teknik bilgide her şey null kbps yazıyor ama.

ADSL altyapısındasınız şuan. Sistem üzerinden paket değişikliğinde VDSL altyapıya geçiniz. Sanırsam sizde VDSL modem mevcut değil. Modem marka model nedir ?