Oimden kayıt oluşturmak istedim ancak 1 haftadır arıza var uyarısı düşülmüş. Ancak arıza vb. yoktu. Şimdi hızımda sorun oldu ve kayıt açıp bildiri yapamıyorum. CRC vb. hatası gözükmüyor. Modem resetledim değişen birşey olmadı. Konu hakkında yardımınızı bekliyorum. @EFG @ModeratriX
@TworA @Baran
Merhaba, modeminizi ethernet kablosu ile bilgisayarınıza bağlayıp hız testi yapmayı denediniz mi?
Zaten ethernet ile bağlantı sağlıyorum.
Selam, hat değerlerini görebilir miyiz?
TT müdürlüğü ile konuşmanız lazım.
Cevabını bekliyoruz.
Merhaba @abrahamlncln, daha önce sizinle iletişime geçmiştim ama şu an müşteri numaranızı göremiyorum Müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden benimle paylaşır mısınız?
1 Beğeni
Şimdi kontrol ettım. Rize ve Giresun bölgesi bir çalışma gerçekleştirdik. O çalışmaya denk geldiniz sanırım… Bu sebeple çalışma esnasında ping değerlerinizde ve aldığınız hız değerlerinde farklılık görmüş olabilirsiniz. Ciddi bir durum değil. Kontrol etmeye ve arka planda takip etmeye devam edeceğiz. Bilginiz olsun…
2 Beğeni
Sorun düzelmiş gözüküyor.
3 Beğeni