Hız düşüklüğü ve İnternet kesintisi

İyi günler. Ben yaklaşık 8 aydır 35 Mbps TurkNet kullanıcısıyım. 2 ay öncesine kadarda bir problemim yoktu. Ama 2 aydır internet hızımda ciddi bir düşüş var(gün içinde 0.5-14 Mbps arası değişiyor.) ve daha önce olmayan bir sıklıkta internet kesilmesi gerçekleşiyor. Birçok defa destek kaydı açtım. Her seferinde Turk Telekom ekipleri inceleyip problemin onlardan kaynaklanmadığını bildiriyorlar. Geçen destek kaydımda da problemin iç tesisatımda olabileceği söylendi ve kontrole geldiler. İç tesisatımda bir sorun bulamadılar ve gelen kişi Turk Telekomun portumla ilgili birşey değiştirmiş olabileceğini söyledi. Modem arayüzüme göre almam gereken hızı alıyorum ama yaptığım hız testlerine göre de ve verdiği hissiyata göre de 35 Mbps hız alamıyorum. İşin saçma tarafı şu ki Frankfurt’daki bir servera göre hız testini yaptığımda almam gereken hızı alıyorum ama evimin dibindeki bir serverdan istediğim hızı alamıyorum. Problem başlamadan önceki ve sonraki hızlarım.


Ayrıca sabah çok erken saatlerde 20 Mbps hızlarına yaklaştığı oluyor ama bu saatlerde bile artık kullanamadığım streaming servisim GeforceNow’da yüksek miktarda paket kaybı yaşıyorum. Destek kaydıyla bu problemin çözüceğine dair inancım pek kalmadı o sebeple buraya yazıyorum. Stabil bir internete en çok ihtiyacım olduğu bu dönemde ne zaman kesileceğini bilemediğim için online sınavlarımda bile mobil veri kullanmak zorunda kaldım. Artık bu problemin çözülmesini istiyorum. Sizce ne yapabilirim?
Müşteri no:1507256
Destek no:34792593

xDSL modem değerlerim

Merhaba İrfan Bey,

Yaşadığınız sorunu inceletiyorum. Bana bilgi geldiğinde sizinle paylaşırım ya da arkadaşlarım sizinle iletişim kuracaklardır.

Kablolu test sonuçları varsa onları paylaşır mısınız mümkünse? Sanırım bunlar kablosuz hız testleri

Ve hız testlerini nperf üzerinden kablolu olarak yapıp dener misiniz?

Hepsi kablolu ölçüldü ama anlık durumu göstermesi açısından üç farklı siteden 1 dk farkla ölçümleri atıyorum.

1 Beğeni

Bu dengesizlik interneti kullanırken de kendini gösteriyor. Youtube kullanırken 1080p full hd bir videoyu çok rahat ve donmadan izlerken twitterda ise çok kalitesiz bir videoyu dahi izleyemiyorum.

1 Beğeni

O zaman Bekir Bey den gelecek cevabı beklemek gerekiyor sanırım. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.

Merhaba,

Konuyla ilgili arkadaşlarım sizinle iletişime geçeceklerini bana ilettiler.
Siz de beni buradan güncelleyin lütfen.

Öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkürler. Beni yaklaşık 1 saat önce TurkNet’den aramışlar ama ben o sırada görmediğimden cevap veremedim. Tekrar iletişime geçtiklerinde sizi de bilgilendireceğim.

1 Beğeni

İlettim durumu, tekrar arayacaklar.

Beni aradılar ve saha ekipleri ile tekrar iletişime geçip problemi çözüceklerini ifade ettiler. Umarım kısa zamanda problem çözülür.

1 Beğeni

İlk gönderimin üzerinde 15 gün geçti ama sorun hala çözülebilmiş değil. Zerre ilerleme olmadı hatta daha kötü bile oldu diyebilirim. İlerleme olmamasının başlıca sebeplerinden biri TurkNet’in üzerine düşeni yapmasına rağmen Turk Telekom’dan kimsenin kılını bile kıpırdatmaması. 1 aydan fazladır destek kaydıyla mesajlaşıyorum. 2 sefer TT ve TurkNet’in ortak çalışması için plan oluşturuldu. İkisinde de TT tarafından ne gelen oldu ne giden. TurkNet’den gelen kişinin de yapabileceği bir şey olmuyor. Bu durumdan oldukça sıkıldım. Yıldırmaya mı çalışıyorlar anlamıyorum. TurkNet tarafından veya başka bir şekilde yaptırım olmadığı için mi bu kadar rahatlar. Nasıl ve nereye şikayette bulunabilirim? Bu durumun çözüleceği yok çünkü.

1 Beğeni

@bekir.kopuz mümkünse bir bakabilir misiniz?