merhabalar iyi günler dilerim normalde benim altyapı sorgulamam da tüm iss ile yaptım 15 mb vdsl çıkıyor fakat geçen haftaya kadar ve en az 1 yıldır modeme 35 mb hız geliyordu modemin hat değerleri görüntüsü mevcut ve sorunsuz yaşamadan 25-27 mb hız alıyordum kablolu ve 5ghz ile.Fakat 5 aralık p tesi günü internetim gitti modemi aç kapa yapınca geldi ama şimdi modeme gelen hız 13 mb hatta şuanda 8-9 larda geziyor TurkNet ekibi geldi abi senin portu başkasına vermişler tt ekibine yönlendiriyorum dedi ama online işlem merkezinden 2 defa tt kaynaklı sorun yok diye mesaj geliyor ne yapmam gerekiyor haliyle 7-8 mb ile devam etmem mümkün değil bu çağda yetmiyor çünkü şimdiden teşekkür ederim iyi günler.
Selamlar @CanAtalay, foruma hoş geldiniz Kaydınız devam ediyor. Yerel sağlayıcının gönderdiği mesajları şimdilik dikkate almamanızı rica ediyorum
hoşbuldum teşekkür ederim iyi çalışmalar
daha önce de ben hız problemi yaşadığımda TurkNet müşteri hizmetleri sorunun üstünü kapatmaya çalışmıştı. Foruma yazdıktan sonra bana da çözüm buldular. Bu forum ve adminleri mutlaka senin sorununu çözecektir. takipçisi olacağım bende buradan konunun.
Hocam VDSL hızları 25mbps+ hizlardir benim bildiğim siz arıza kaydinizdan Telekom ekibinin telefon kutusu ve kutudan gelen ve modeme giden hat kablosunu detaylı şekilde inceletin eğer hat kablonuz reglete bağlıysa o şekilde bağlantı sağliyosaniz reglet hat zayıflamasınin yükselmesine sebep oluyor ve altyapı sorgusu yaptığınızda da (TurkNet üzerinden) hızınız düşük çıkıyor benim başıma geldi 2ay uğraşmıştım bu problemle (altyapim 64mbps destekli ama reglett yüzünden altyapı sorgusunda 15 13 gibi komik rakamlar çıkıyordu)
benim hattım çok iyi değil zaten onun farkındayım da binada birisi internet bağlattı o gün oldu ne olduysa büyük ihtimalle tt den bağlattı onlarda benim portu ona verdi
Arkadaşın dediği doğru eğer sana VDSL verdilerse 25 ve üstü hız geldiği içindir. altında hızın olsa ADSL kullanmış olurdun bu bile hatta başlı başına sorun olduğunun göstergesidir.
Port değişimi olmamıştır ama komşunuza bağlantı yapılırken sizin ankastrede ki kablolar oynamış gevşemiş olabilir. Destek kaydınız üzerinden verilecek cevapları takip edin.
ever olabilir ama sistem mesajında tt kaynaklı arıza yok diye mesaj geldi o yüzden buradan konu açtım.Gerçi sistem mesajını dikkate almayın dediler bekliyorum bakalım bugün 9.gün
Saha ekibi yönlendirildi. Bölgenizde hız ölçümü ve çeşitli kontroller yapılacak
Hala bir gelişme olmadı mı konu ilerlememiş.
15 dk önce tt ekipleri geldi ve eski haline getirdiler hızımı çok şükür herkese çok teşekkür ederim
Problemin düzelmesine sevindim, @alperenatici 'nın mesajını da çözüm olarak işaretleyebilirsiniz öyleyse
Sorunun çözümüne sevindim İyi günlerde kullanın hizmetinizi