Hesabım Kitlendi ve Türknete Ulaşamıyorum

Mevcut TurkNet internetimin hat sahibi annemdi, annem vefat ettikten sonra uygulama üzerinden hattı üstüme almak için başvurdum. Mirasçılık belgesi, ölüm belgesi, kimliğimin ön arka fotoğrafı, telefon numaramı ve imzalı dilekçe verip hesabı üstüme aldırdım. Karşıdaki yetkili operatör bana bundan sonra ne yapacağım konusunda herhangi bilgi vermeden işlem yaptı ve TurkNet mobil uygulamasından atıldım. Bana Gmail üzerinden TurkNet tarafından gönderilen 2 adet şifre de yanlış çıktı ve onları denediğimden ötürü hesabım kitlendi. Hesabıma giriş yapamıyorum, faturamı ödeyeceğim, ödeyemiyorum. Hesabıma yeni şifre oluşturmamı istiyor. Web sitesi üzerinden Şifre değişimi istediğimde kendi numaramı TurkNet 'e iletmeme rağmen SMS benim numarama gelmiyor bu sebeple şifre değişimi de yapamıyorum. Numaramı değiştirdim kısmına yazdığımda biz sizi arayacağız deniliyor ancak günlerdir aranmadım, en son mail attım ona da geri dönüş alamadım. Umarım buradan yetkili biri yardımcı olur.

Merhaba, öncelikle başınız sağ olsun. Özel mesaj üzerinden iletişime geçtim.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.