Hergun farklı sorunlar 25 Arkdas davet ettim

Ne yazıktır ki sadece akşamları olan sorun hafta içinde devam etti her konu acisimda farklı arizalar farklı şeyler çıkıyor ben 25 tane Arkdas davet ile getirdim şimdi onların da vebaline girmiş gibi hissediyorum üzülüyorum bugün internet 11 MB kadar düştü artık arıza kaydı açtıkça çareyi düşürmek de buluyor size Perşembe günü ile bugün ku hat değerler i atıyorum bakın karar verin telefon gelince internet kesilmesi mi desem TTNet topu bana attı turknet hattını kontrol edeceğiz senden çıkarsa 99 TL dedi Cat 6 direk kutudan kablo çektim modem e kadar hat sağlıklı olduğu zaman telefon gelince internet gitmiyor bunu gözlem yaptım

1 Beğeni

Download sinyalin kasıtlı olarak dslam cihazından kısılmış gibi Bazı yerlerde upload ile download aynı hızlar almış Hatta upload’ın dowload’ı geçtiği bile olmuş Sağlıklı bir altyapıda bu durumun olmaması gerekiyor Ya çok fazla download yapılıyor o hatta yada kasıtlı bir kısma mevcut bence

1 Beğeni

Anlıyorum oim arıza kaydı açtım ekipler bugün sözde gelip bakacak di ama turknet ekipleri de sözünde durmadı 1 saate geliyoruz iç hattımı modem splinter vs vs kontrol yapacaklar miş sorun bende işe 99. TL geçen Telekom ekibi geldiğinde başladı onlar dedim ki internet gitti dedim onlar gelince geldi neyse sonra hep dalgalı şimdi ekip geldiğinde herşey düzgün çıkarsa ne olacak o anda heleki gündüz vakti gelecekler yinede telefon gelince internet kesilmesi sürekli değil genelde yapıyor ona bari çare bulunsa … iç tesisatı Cat6 çektim modem yeniledim keenetic omini aldım Modem kopmayi hızlı gelmesini sağlıyor Allah dan eski modem Zyxel 3312 koptuğu zaman 3.6 dk zor geliyordu splinter doldu ev kısaca kutu ile zaten evimdeki kabloyu TTNet ekibi baktı sorun u bana atması sonucu turknet ekibi gelsin bakalım

Ekip gelsin baksın rapor tutsun.

Bunun iç tesisatı ile asla alakası yok bakınız hattım 10 dk önce 83 MB hız aliyor iken şuan 10 kadar düştü bağlantı kopuyor ona rağmen

2 gün internetim kesildi geldiğinde 75 mbps alan internetim 6 mbps alıyordu.Destek kaydı açtım bana hala iç tesisat baktırın falan diyorlar çok komikler.Çözüm bulamazlarsa iptal ettirmek zorundayım.Sizin de iç tesisatla alakalı olduğunu düşünmüyorum.

Aynen iç tesisatı yeniledim Cat6 ile çektim modem yeniledim okadaarrrrr masraf ettim ki 6 aylık internet parası harcadım hat kopup gelince biranda ya yüksek çıkıyor yada düşüyor bu hafta iyice dip yaptı 6 MB düşmüştü şuan sürünüyor

Bakın saat 11.30 da bu hale geldi

Aynı sıkıntılar bendede var ilk zamanlarda ilgi alaka fazlasıyla fakat sonrasında umursamıyorlar kardeşim

Ve sonunda internet komple gitmiştir hayırlı olsun kestiler artık internet i mi kısaca defol git diyorlar alamadığım hizmetin para da vermeyeyim ozamann yeterince Arkdas davet ile getirdim sana ihtiyacımız kalmadı 30 tane müşteri getirdim diye mi yapılıyor bu DSL ışığı da gitti telefon sesi geliyor

Sizin mantığınız ile düşünürsek ne kadar arkadaş getirirsen TurkNet için o kadar iyi bu yüzden senin bağlantını ne kadar stabil vermeye sağlarlar ise o kadar avantajlı olur. 20 yıllık kod hakkı olan abone gördüm ben. Ve hala memnunum sorun yaşamıyorum diyor. Yani TurkNet böyle düşünmüş olsaydı önce onun internetini keserdi diye düşünüyorum. Kaydınız açık ise oradan gelecek cevaba göre hareket etmenizi öneriyorum.

Bugün geldi teknik ekip iç hattım zaten yeni hat çekilmişti yinede kabloyu kesti tekrardan bağladı sonuç olarak dışardan baktı iç hattınız da birşey yok dedi Telekom bakması gerekir dedi ama bir sürü şey yazdı gitti

1 Beğeni

Bir rapor tuttu ise bunu telekom a iletmek için TurkNet e gönderecektir. Destek kaydınız üzerinden takibini yapın.

Bakın asıl ciddi sorun şu telefon gelince internet kesilmesi buda sorunları çıkarıyor meydana ne yazikki bunu dile getirdim ama s

1 Beğeni

Telelefon devresi bina ankastresinde bir arada değil ise saha dolabında hatalı bağlatı vardır telekom ekiplerinin incelemesi gerekiyor.

Ben yazdım ama turknet durumu inşallah gerektiği gibi Anlatır bugün sabah 8 den bu yana internet yok çevir sesi yok kısaca 12 saatir internet Yok ve gelmeyecek de

Adam diyor ki acaba turknet sorunu telekom’a doğru anlatabilecek mi? Türkiye’de her yerde olan sorun bu hiçbir kimse sorunu detaylı anlayıp not tutup aktarmıyor. Burası sizin kendi forumunuz. Bu forum müşteriler kendi arasında sorunlarını anlatsın diye mi var? Müşteri numaramızı yazıyoruz kullanıcı adımızla birlikte. Bir tane de teknikte çalışan birisi yok mu koca forumda kalkıp “Sorunun yanlış anlaşılmasıyla alakalı endişeniz olmasın ben birebir ilgileniyorum” diyebilecek. Bir tane turknet yetkilisi yok mu turknet forumunda? İnanılmazsınız gerçekten.

Aynen öyle, forumun mantığı da budur. Abone hangi kayıt başlığı altından ne yazacak nasıl ifade edecek o kısmında daha önce aynı sorunu yaşayanlar veya teknik bilgisi olanlar tarafından bilgilendirilsin diye var.

Teknik çalışanların yeri forum değil, görevleri abone kayıtlarını doğru anlayıp çözümlemek.

Bu kısmı da sizin bileceğiniz bir şey. İster inanın ister inanmayın. Forum sayfası çözüm merkezi değildir.

Bakın bu yeterince açık. Teknik çalışan eve kadar gelmiş raporu tutmuş.

1 Beğeni

Bina girişinde bulunan ankastrede yeni bir etiketleme işlemi yapılmış mı onu kontrol edin. Telekom ekipleri devre değişikliği yapmış olabilir. Çoğu zaman yeni bir uç bırakıyorlar ve bunu da zile basıp aboneye söylemiyorlar.

1 Beğeni