Her gece "PPP anlaşması başarısız" hatası yetti

Arkadaş bu nasıl iştir anlamıyorum.Her ay gece 2-3 gibi internet bir gidiyor bazen saatlerce gelmiyor,ticket attığımda da bazen altyapı çalışması vs. var diyorlar anlayış gösterdim bu zamana kadar ama aylardır hep aynı şey yetti artık,neyin çalışması var ? Madem planlı bir çalışma var neden bize bildirilmiyor,bu çalışmalar nereye gidiyor ? Hala bulunduğum bölgede 35 mbps’ten fazla alamıyoruz ne yapılmaya çalışılıyor ? Çoğu zaman da sabah uyandığımda düzelmiş oluyor,ticketa şuanda bir sorun bulunmamaktadır diye cevap verip kapatıyorlar.Normal zamanda internetimde kesilme,git gel,yüksek ping gibi şikayetlerim yok ama gece vakti gidince tam gitme durumu artık yetti kaç yılındayız bu ne böyle ya ?

Altyapı çalışması hakkında bilgi almak için bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçiniz.Altyapı çalışma bilgisi Yerleşik Operatör tarafından sağlanmaktadır.

Tamam ama çoğu zaman ticket’ta sabah internet gelmiş oluyor ve şuanda bir problem gözükmemektedir diyorsunuz,gece kesilmeleri hakkında bir bilgi paylaşılmıyor her zaman.Şuanda teknik bilgi’den baktığımda internetim 8 gündür var olarak görünüyor ama modem üstünde kırmızı ışık yanıyor ve erişim sağlayamıyorum,modemi 3 kere resetledim fakat yine sorun devam ediyor.Kesilmeler hep aynı şekilde olduğu için büyük ihtimalle TurkNet tarafından kaynaklanıyor,hep aynı saatlerde aynı kesilmeler,ama artık kabak tadı verdi.

Edit:Yine her zamanki gibi PPP Anlaşması başarısız diyor modem arayüzünde,bunun nedeni kullanıcı mıdır iss mi ?

Planlı çalışma bilgilerini bu adres üzerinden öğrenebilirsiniz. TurkNet Şeffaflık Raporu / TurkNet in Karnesi

Merhaba,

Modem marka modeliniz nedir?

Keenetic Extra DSL 20 karakter

dns adresini otomatikten çıkarıp farklı bir dns yazarsanız sorununuz çözülecektir keenetic de genel bir sorun o . sorunun kaynağı konusunda bir fikrim yok ancak bende aynı sorunu yaşıyordum dns 1.1.1.1 - 1.0.0.1 yapınca düzeliyor kesilme kopma vs yaşamıyorum.

Bu sorunu yaşayanların çoğunluğunun ortak noktası TurkNet ve Keenetic kullanmaları. Tabi bu kombinasyona sahip kullanıcıların tamamı bu sorunu yaşıyor diyemem ama ciddi bir sayı var.

Sorun bende de mevcut. Bu sorunu teyit etmek adına bilgisayarı bir kaç gün açık tutup kopma saatlerini tek tek tespit ettim. Genelde her gün 20-21 gibi 2-3 kez kesiliyor. (Bezen 1-2 saat erken/geç) Kimisi sizdeki gibi gece 2-3’te kesiliyor. Günde de 5-6 kez. Keenetic destek LOG dosyalarını inceleyip sorunun internet servis sağlayıcı kaynaklı olduğunu bunu İSS’ye bildirmem gerektiğini bildirmişti. Geçenlerde de bir grupta paylaşıldı Keenetic destek bir kullanıcının LOG dosyalarını detaylı inceleyip sorun olan satırlara tek tek açıklama yazmışlardı. “İSS modemin bazı mesajlarına cevap vermiyor ve bağlantı kopuyor. İSS’ye bildirmeniz gerekli.” demişlerdi.

Ben sorunu Türk Telekom’un verdiği TP-link 9970 v3 modemi Keenetic’e köprü modunda bağlayarak çözdüm. Günde 5-6 olan kopma sayısı ayda 2-3’e düştü. Böylece tüm Keenetic özelliklerinden de yararlanmaya devam ediyorum.