hattımı iptal edemiyorum

kullanmadığım TurkNet hattımı iptal edemiyorum defalarca iptal-faks@TurkNet.net.tr adresine mail gönderdim dilekçe resmi sitedekinin aynısı mail adresin aboneliğimdeki adres kimlik arka ön fotoğraf var hepsi jpg. formatında abone numarası doğru ama her defasında iptal için iletmiş olduğunuz eklerde eksik var deniyor.Şikayet talebinde bulundum bana cevap verilmiyor müşteri hizmetlerine bağlanamoyorum. Müsait zamanda şikayetvara yazacam olmadı sonu mahkemede görünecek gibi altü üstü iptal 13 eylülden beri uğraşıyorum.

Mail ile iptal talebinde konu başlığı olarak sadece abone numarası yazın. Kimliğin fotoğraf uzantısının jpg değil de jpeg olmasına dikkat edin… https://turk.net/cms/assets/Uploads/_resampled/ResizedImageWzYwMCwyNzJd/iptalmail2.jpg

2 Beğeni
1 Beğeni

iptal-faks@TurkNet.net.tr adresine ve yönergelerı harfıyen gerçekleştirdim lakın defalarca bu maili aldım
Merhaba,

Bize gönderdiğiniz iptal talebinizle ilgili bir hata tespit ettik, bu nedenle işleme alamadık. Talebinizi eksiksiz şekilde tekrar göndermeden önce aşağıdaki yönergeleri gözden geçirmenizi rica ederiz.

e devlet üzerinden yapabilirsin artık

e devlet üzerinden kimlik doğrulama yönergesi yanı mobil imza gibi extra doğrulama seçenekler le giriş yapılması gerekır mobıl e ımza denen şey paralı bir abonelık ıptalı ıcın e ımza satın almakmı gerekır öyle e devletten yapa bılırsın demek kolay ama yönergelerın hepsını denemek mı gerekır ılla gayrettepedekı yere gıdıp olaymı çıkaralım

1 Beğeni

Banka ile girdiğinde yapabiliyorsun. Banka uygulamasına gir E devlete ordan gir. Oluyor

İnternet bankacılığı kullanıyor iseniz e-devlet üzerinden kolaylıkla yapabilirsiniz. Kullanmıyor iseniz alternatif yollardan iptal talebinizi iletebilirsiniz. Detaylı bilgiyi Zahmetsiz İptal — TurkNet adresi üzerinden alabilirsiniz.

neden bu iş 40 dereden su getırme gereği duyuluyor

40 dereden su derken? Birincisi güvenlik ikincisi de bürokrasi (prosedür)

kendın dedıgın gıbı basıt bır işi brokrası lere ve duzcun cevaplanmayan sorularla 40 dereden su getırılıyor derken değil öyle brokrası farklı yokus guvenlık se çok basıt doğrulama prosudurlerı var zaten kımlık fotokobısını ımzalı dılekce gönderımı yapılıyor öncelıkle iptal fak mail adresınızın tutarsızlıklarını duzenlemeyle başlaya bılırsınız tavsıyemdır

online bankacılık kullanan bırı olmasam ne olucak :slight_smile:

bence yapilan sistem gayet temiz.online bankacilik kullanmiyorsan faks cekilecek prosedur boyle.her firmada ayni

bankaciliktan giris yapma ise guvenlik ve dogrulama saglamak icin.edevlette degisiklik veya iptal icin bircok islemde zaten isteniyor.birisinin sadece e devlet sifresini bilerek abonelik iptali yapabildiginizi dusunun.cok guvensiz ve sacma olurdu

1 Beğeni

E-mail, e-faks, normal fax ile işlemlerinizi yapabilirsiniz. BTK nın istediği bu şekilde olması.

Dostum 02122165560 nolu faks a 3 kere iptal maile 48 kere mail ve faks çektim yöntemleri biliyorum herfirmada böyle değil arıyorsun müşteri hizmetlerini karşında insanla muhattap oluyorsun herfirmanın prösüdürünü bilir gibi yorum yazmaya gerek yok torun centr elden dilekçeyi verdim ve sisteminizdeki sıkıntılarıda eleştiri kabul edicek seviyede tavsiyeniteliğimde söyledim nuhnebidennkalma faks cihazınızmı var a4 kağıdını siyah çıktı diye geri dönüş yapıyorsunuz

O söylediklerinin hepsine baş vurdum yorumlardada belirttim allahtan torun centra yakınım gidip bizzat sorunu hallettim bürokrası değil önerilen yöntemlerde sıkıntı var iyi güzel sistem yaptınız ama bazı şeyleri revize edip güncelleyin çalışmıyorlar tavsiyemdir

Valla anlattığımız yönlendirdiğimiz bir çok abone bu şekilde yaptı. Sorunun çözümüne sevindim. Hayırlı olsun.