selam.
turknette devamlı sorunsuz 100 mbps tanımlı baglantıma bugun 88 mbps dslam kılıdı vuruldu hat degerlerım musaıt oldugu halde.
tekrar 100 mbps olarak tanımlama yapılmasını talep edıyorum
saygılarımla
normal calısan hattım ın degerlerı 1 cı resım
yeni dusurulmus hali
Mod
VDSL2 CPE
VDSL profili
17a
Bağlantı hızı
88062 kbit/s
8188 kbit/s
Atanabilir hız
126259 kbit/s
46862 kbit/s
Gürültü marjı
14.1 dB
30.6 dB
Selam.kisa surede cevaplariniz icin tskler
Online sayfadan destek kaydi acarsam cok uzar cunku hattimda sorun yok diye telekomdan ret elecek cunku bu durumu TurkNet 'e gecis yaptigimda sorunla karsilastim uzun zamanda actilar.daha once ayni sorunu yasayan arkadaslar forumdan hemen acarlar dedi destek kaydi acma dediler.cunku siz telekoma bildireceksiniz daha once ugrasimda 2 defa red verrilerdi acildi mart ayindan bu yana sorunsuz kullaniyordum dun gece degerler 100 mbps idi bugun ogleyin geldigimde 88 dslam kilid yapilmis acip kapat degismiyor degerler
Online İşlemler Merkezi üzerinden Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum destek kaydı oluşturup DSLAM kilidi durumunu temsilciye belirtiniz. Süreç olumsuz sonuçlanır ise bana bildirebilirsiniz.
Süreç gereği Teknik & Destek - Yardım Merkezi - İşlem - Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum destek kaydı oluşturup temsilciye bildirmeniz gerekmektedir. Paketinizde değişiklik yapılmayacaktır hat tanımlaması değiştirildikten sonra çözüme ulaştırılacaktır.
Merhabalar, bu ve buna benzer tüm talepleriniz için öncelikle Online İşlem Merkezimizi kullanmanız gerekiyor. Açmış olduğunuz kayıtlarınıza hızlıca netuzman arkadaşlarım dahil oluyor ve sizlere yardımcı olmaya çalışıyor. Bilgilerinize…
Eğer farklı bir durum yaşarsanız bana istediğiniz zaman özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadarıyla tüm süreçlerde sizlere yardımcı olmaya çalışabilirim. Bu arada TurkNet çalışanıyım