Hattım da Dslam kilidi mevcut. Kaldırılmasını talep ediyorum

selam.
turknette devamlı sorunsuz 100 mbps tanımlı baglantıma bugun 88 mbps dslam kılıdı vuruldu hat degerlerım musaıt oldugu halde.
tekrar 100 mbps olarak tanımlama yapılmasını talep edıyorum
saygılarımla
normal calısan hattım ın degerlerı 1 cı resım


yeni dusurulmus hali
Mod
VDSL2 CPE
VDSL profili
17a
Bağlantı hızı
88062 kbit/s
8188 kbit/s
Atanabilir hız
126259 kbit/s
46862 kbit/s
Gürültü marjı
14.1 dB
30.6 dB


dusurulmus hat resım

Merhaba Online İşlem Merkezinden Destek kaydı açarak Temsilciye, hattıma uygulanan DSLAM kilidinin kaldırılmasını talep ediyorum diye belirtin.

4 Beğeni

Aynen Dslam kilidi mevcut. Online işlem merkezin den Nms Hız profilimin 102400/8192 olarak tanımlanmasını istiyorum yazın. Hat değerleriniz çok iyi.

2 Beğeni

Kayıt falan uğraşmaya gerek yok. @Baran halleder :slight_smile:

@Baran Tabii ki halleder. Uğraşılacak bir şey yok 2 dakika da destek kaydı açabilir

1 Beğeni

Selam.kisa surede cevaplariniz icin tskler
Online sayfadan destek kaydi acarsam cok uzar cunku hattimda sorun yok diye telekomdan ret elecek cunku bu durumu TurkNet 'e gecis yaptigimda sorunla karsilastim uzun zamanda actilar.daha once ayni sorunu yasayan arkadaslar forumdan hemen acarlar dedi destek kaydi acma dediler.cunku siz telekoma bildireceksiniz daha once ugrasimda 2 defa red verrilerdi acildi mart ayindan bu yana sorunsuz kullaniyordum dun gece degerler 100 mbps idi bugun ogleyin geldigimde 88 dslam kilid yapilmis acip kapat degismiyor degerler

Normalde 2 dak is tanimlamayi degistirilmesi

Online İşlemler Merkezi üzerinden Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum destek kaydı oluşturup DSLAM kilidi durumunu temsilciye belirtiniz. Süreç olumsuz sonuçlanır ise bana bildirebilirsiniz.

1 Beğeni

Mart ayindan bu yana 100 kullandigim icin paketimde 100 mbos kadar ucretini 100 mbps uzeri oduyorum


Burda acacak yer yok destek icin

Paketim 100 mbps normalde tarufesinde

Abone no versem burdan olmazmi

Süreç gereği Teknik & Destek - Yardım Merkezi - İşlem - Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum destek kaydı oluşturup temsilciye bildirmeniz gerekmektedir. Paketinizde değişiklik yapılmayacaktır hat tanımlaması değiştirildikten sonra çözüme ulaştırılacaktır.

2 Beğeni

Selam.cep uzeindren destek kaydi acipmiyor sanirim web uzrinden ki denemek lazim.sizin cep irtibat munkunnu

Telefondan masa ustu olarak TurkNet onluneden ddiginiz sekilde actim

Merhabalar, bu ve buna benzer tüm talepleriniz için öncelikle Online İşlem Merkezimizi kullanmanız gerekiyor. Açmış olduğunuz kayıtlarınıza hızlıca netuzman arkadaşlarım dahil oluyor ve sizlere yardımcı olmaya çalışıyor. Bilgilerinize…

Eğer farklı bir durum yaşarsanız bana istediğiniz zaman özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadarıyla tüm süreçlerde sizlere yardımcı olmaya çalışabilirim. Bu arada TurkNet çalışanıyım :slight_smile:

3 Beğeni

oncelıkle bılgı verıp ılgılenen herkeze cok tesekkur ederım…bugun sızlerden sonra dedıgınız gıbı yazdım cızdım onlıneden aksam eve geldıgımde hızımın eskı halıne gectıgını gordum kapatıp actım modemek ıcın normal 100 mbps tanımlı.
emegı gecenlere kısa surede yaptıkları ıcın tesekkurler tekrar

6 Beğeni

İyi kullanımlar dilerim :slight_smile:

Keyifli kullanımlar dilerim :innocent:

2 Beğeni