Hattım 97mb desteklerken 40mb hız alma sorunu

Arkadaşlar merhabalar ben TurkNet’e yeni geçiş yaptım. Üye olurken hattımın 97mb hız desteklediğini ve saha kutusuna 47 metre uzaklığım var. 4-5 yıl önce TurkNet kullanırken 80-90mb hız alıyordum. başka operatöre geçmiştim. şimdi tekrar TurkNet 'e döndüm. uzatmadan kısa özetlemek istiyorum.
Eve TurkNet personelleri geldi elinde cihazla ölçüm yaptı 95mb hız gördü. adamlar dedi kablonda sorun yok hattında sorun yok herşey mükemmel ama modem eski sanırım ondan 30-40 mb hız alıyorsun dedi. İstersen 2.500 tlye modem var fiber destekli ondan verelim dedi bende kabul etmedim. gün içerisinde internetten zyxel VMG3625-T50B modelini sipariş ettim ve geldi kurulum yaptım. adam o gün cihazla kontrol ettiğinde internetim 4-5 saat boyunca 80-90 mb hızları gördü ertesi gün yeni modemi kurdum tekrar 40mb hıza düştü. Ayrıca türk telekom personelleri uzak saha dolabından kontrol edip aynı gün beni aradı internetin mükemmel hızın harika bir sorun yok dediler. Asıl sorun ben bu hızı modemde bir türlü ne yaptıysam göremedim. :slight_smile: aşağıya gerekli ekran görüntüleri bırakıyorum umarım yardımcı olursunuz teşekkürler saygılar.



Öncelikle bir destek kaydı oluşturun, kaydı hızım düşük kategorisinde açın ve içeriğine tanımlı profil bilgisinin silinip tekrar tanımlama yapılmasını talep ediyorum şeklinde yazın. Tekrar nms hız profili tanımı yapıldığında da çözüm olmaz ise modeme gelen dsl kablosunda varsa eki, yoksa ankastre girişini kontrol edin. 10,3 db zayıflama ile daha yüksek hız alabilirsiniz diye tahmin ediyorum eğer altyapı sorgusu hala yüksek çıkıyor ise.

merhaba dediğinizi az önce ilettim müşteri hizmetlerine. ayrıca bu sabah türk telekom ekipleri geldi. 2-3 gün önceki arıza bildiriminde 95mb hız gözüküyor demişlerdi. bugün sabah tekrar beni aradı türk telekom ekipleri 60mb hız alınabiliyor dediler. aksine eski modemi kaldırdım yeni sıfır modem taktım. ben anlam veremedim hattımın değerleri iyi olmasına rağmen bir türlü adam akıllı bir internet hızı alamadım. ayrıca ankastreden eve gelen kablom yağlı telefon kablosu dedikleri sağlam kaliteli kablo ile çekmiştim 1-2 sene önce. kablonun görselini alta ekliyorum. acaba tekrar ankastreden kablo çeksem sorunum düzelirmi arkadaşlar ?

Telekom ekipleri dağıtım kutusunda ölçüm yapmadılar değil mi? Direk evden ölçüm yaptılar?
Bu kablonun bağlantı noktalarını mümkünse kesip tekrar ekleyin. Ekleri yaparken kablonun üzerinde ki parlak kısmı maket bıçağı veya ince zımpara kağıdı ile kazıyıp temizleyin. Bunun dışında yapılabilecek bir şey yok maalesef.

Selamlar @Bozkurt, rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz? Ek olarak hız testlerinizi İnternet Hız testi: Geniş bant bağlantınızı test edin - nPerf.com adresinden yapmanızı tavsiye ediyorum.