Hat zayıflaması 34



Merhaba arkadaşlar hat değerlerim bu şekilde hat zayıflamam yüksek olduğu için yeni kablo çekme kararı aldım sıfırdan cat6 çekip tertemiz yaptım ama kurulum yaptıktan sonra gördüm ki yine aynı modemden şüphelendim farklı modem denedim onda da aynı ne yapabilirim

Kabloyu ankastreden itibaren yine regletlere girerek mi çektiniz? Ya modem değerleri yanlış gösteriyor yada ankastrede veya öncesinde ki dağıtım kutusunda bir temassızlık var. Diğer modemde de zayıflam değeriniz yüksek miydi?

modem h300s galiba bu modem hat zayıflamasını normalden daha fazla gösteriyor ama yinede fazla geldi hat zayıflaması başka bi modemle test etme şansınız varmı

1 Beğeni

Denemiş

hmm öbür modemde hat değerleri nasıl bi atarmısın

Evet denedim :slight_smile: ankastreden öncesinde bir problem olma şansı varmıdır?

Ankastrede ki bağnatıyı direkt telekom kablosuna mı yaptınız yoksa reglete girerek mi?

1 Beğeni

hayır tenda v12 modem mevcut

hocam diğerinde telekomun modemi şu tp link olan varya ondan onda da zayıflamam aynı

telekom kablosuna bağlantı yaptım ama kabloyu iyice kontrol ettim ve ekimi çok güzel bir şekilde yaptım

Öyle ise açık kaydınız varsa yaptığınız tüm işlemleri belirtin kaydın içerisinde. İç tesisat değişiminin yapıldığını farklı modemler ile denendiği bilgisini ekleyin. Telekom ekipleri ankastrede ölçüm yapana kadar da kaydı kapatmayın. :man_shrugging:

kayıt açıyorum temsilci anlamıyor galiba alperen bey bakabilir mi rica etsem

Selamlar @memet2770, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmuyor. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.

3******* abone numaram

Kontrol gerçekleştirdiğimde hat zayıflamanıza istinaden son 24 saatte herhangi bir kopma yaşamadığınızı ve şu an hız değerlerinizin sağlıklı olduğunu görüyorum. Problem devam ediyor ise güncel değerlerinizi buradan paylaşmanızı rica edeceğim.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.