Hat değerlerinin durumu hakkında


Resimde görüldüğü gibi hat değerlerim gözükmekte bazen kopmalar yaşıyorum bazen ise sorun olmuyor. Bu değerler neye göre yükseliyor acaba?

Genellikle iç hat kaynaklı sorun olabiliyor. Elektrikçi veya TurkNet Saha Ekibi’ne hattınızı kontrol ettirmenizi öneririm zayıflama değerleri olması gerekenden yukarıda.

Modemle ilgili bir durum olabilir mi?

Genellikle iç hat kaynaklı sorun olabiliyor.

İlk öncelikle iç hattınızı kontrol ettirmenizi öneririm eğer bir sorun çıkmaz ise farklı bir modem ile deneyebilirsiniz.

Sinyal zayıflaması çok yüksek. Binanıza gelen kabloda büyük bir sorun yoksa, bu yavaşlamanın nedeni bina içi tesisattır. Forumda sinyal zayıflaması diye arayıp önerilen çözümleri deneyebilirsiniz. Splitter iptali, eksiz bakır kablo vs

Merhaba, Hayır modem ile alakası yok “Hat zayıflaması” değerinin, mesafesel veya yanlış, gevşek, hasarlı bağlantılar veya kablosal, hatsal bir durum ile ilgisi oluyor. Kontol ediniz, Elektrikçi veya yerinde destek ekipleri kontrolünde.

  • Ek, dsl prizi ve splitter kullanma/yenile. (YAK1)
  • Ankastre bağlanıtlarını kontrol et, sorun varsa bağlantılar da kablonuzun diğer 2 damarını yani mavi, beyaz kullanıyorsanız kırmızı, siyah ve YAK1 ile bağlantısını yapın eğer, kablonuz da sorun varsa CAT6 23AWG Nexans, Erse, Reçber markalı kablo kullanmanızı tavsiye ederim.
    İç hattınız da problem yoksa dış hat kaynaklı yapılan ek, portsal bağlantı, hasar görmüş dış hat kablosundan kaynaklıdır, büyük ihtimal. Benim tahminim, Bağlantısal sorun.