Merhaba. Vdsl kullanıyorum 65 mbps kadar değer alıyordum. Sonrasında internet hızım 15 mbpslere düştü. Teknik destek iç hatta problem olduğunu söylüyor. Ama hat değerlerim sanki normal gibi. Çokta anlamadığımdan buradan sormak istedim . Bu hat degerleri daha yüksek hızı karşılamaz mı acaba ?
Evet hocam hat değerlerin kötü doğru söylüyor müşteri hizmetleri iç tesisatını yenile.
Hat değerlerinden ziyade sanki seni VDSL’den ADSL’e almışlar. Altyapı sorgusu yaptığında kaç MBPS alabileceğin çıkıyor? Binadaki diğer dairelere ve diğer binalarada bak altyapı sorgusundan.
Ama upload VDSL. Bence hem tanım sorunu var hem de kabloda sorun var.
O zaman iç tesisatı yenileyip tekrar iletişim kurayım teknik destekle teşekkürler.
Bulunduğun bölgede VDLS’e geçen yeni bir bina veya fazla sayıda yeni abone olabilir. bu da kapasiteyi düşürmüş. Ancak altyapı sorgusunda 35 gözüküp sizin 14 almanız ayrı bir sorun.
Birkaç gün içinde yeni abonelik alımı yüzünden hız bu kadar düşemez. Ayrıca yeni abonelerin gelmesi yüzünden hat zayıflaması artmaz, sadece SNR düşer ve bu da alınabilen hızı azaltır. Bu arkadaşın kesinlikle kablolarına bir şeyler olmuş.
Tanımlı profil ile değişen hız sebebiyle SNR yanıltıyor olabilir. Daha önce başıma gelmişti buna benzer bir durum. Bulunduğum bölgeye VDSL geldiğinde alabileceğim hız 153mbps idi. Bir gün internet gitti geldi 65mbps düştüm.
Veya birisi binadaki ankastre kutusundaki kablolar ile çiftetelli oynadı
Olayın başlangıcında internetim tamamen gitti . Sonrasinda kutudan port değişikliği yaptılar internet bu şekilde geldi. Sonrasinda iç hatta problem var denildi.
Selamlar @eagleblack, Hizmetinizi kontrol etmeyi denedim fakat kullanıcı profilinizde bulunan güncel müşteri numaranız eski bir hesabı gösteriyor. Kullanıcı profilinize girerek müşteri numaranızı günceller misin? Kontrol edip yardımcı olacağım.
Size Dm den yazdım Burak bey teşekkür ederim.
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.