Hat değerlerim hakkında

Hat değerlerim nasıl acaba?

1 Beğeni

İç tesisat problemli gibi duruyor. Ankastre den daireye gelen kabloyu değiştirmekte fayda var.

1 Beğeni

zaten modeme direkten gelen tek kablo o. 2.5 küsür sene oldu tabi. değişince okadar etki eder mi?

Direkten gelen kabloyu Telekom çekti ise onu değiştirmek bir şeyi değiştirmez fakat bina içinde modeme gelen kabloda ki ek yerini yenilemek ve yapabiliyor iseniz direkte ki kutu da kontak temizleyici sprey ile temizlemek belki bir şeyleri değiştirir

1 Beğeni

Hat zayıflaması yüksek ve snr marjı sınırda. eviniz ile santral arası çok uzak değilse denildiği gibi yeniden temiz bir kablo çekmek hattınızım iyileşmesine yardımcı olabilir.

2 Beğeni

evet türktelekomun önceden kendi çektiği kablo.

önceden santral mesafemi öğrenmiştim, 668 metre civarı. Değerlerin yüksek olması bundanmı?

Zayıflama her iki kısımda da (yani indirme ve yükleme tarafında) yaklaşık aynı oranlarda olmuş olsaydı mesafe diyebiliriz. Ama yükleme zayıflaması indirme zayıflamasından yüksek. Bu da öncelikle kablo sonrasında port sorunu olabilir

peki kabloda sıkıntı yoksa, ne gibi şeyler yapılabilir?

Kabloda sıkıntı yoksa (yani iç tesisat ve ankastrede ) saha dolabından eve kadar olan hattı Telekom ekipleri kontrol eder onda da sorun yoksa saha ekipleri port olması durumunda sizi başka bir porta taşıyabilir

peki bunun için bir destek kaydı açmam gerekir mi, yada şuanlık gerek varmı, genelde pek sorun yaşamıyorum.

Sorun yaşamıyorsanız ve daha yüksek hız istemiyorsanız (paket olarak) bir şey yapmanıza gerek yok. Şayet sık sık kopma gibi sorunlar yaşıyorsanız kayıt açıp bir sorgulatmanızı tavsiye ederim.

1 Beğeni

peki, çok teşekkürler.