Hat değerlerim değişti hızım düştü

Merhaba intertimi ilk bağlattığımdan beri bir sorun yaşamamıştım ve hız değerim aşağıdaki gibiydi sonra bi anda yaklaşık 1 hafta önce kopma donma yaşamaya başladım ilk başta normal geçer sandım fakat hat değerlerimi kontrol edince hem değerler berbat olmuş hemde hızım düştüğünü gördüm ne yapmalıyım


@Hakan.Yildirim @Baran

Merhaba, Hat zayıflamanız fazla yani, anormal. Sorun büyük ihtimal bağlantısal bir problem ama şu aşamaları da uygulayın ki, ihtimalleri azaltalım.

  • Ek, dsl prizi, splitter kullanma/yenile. (YAK1)
  • Ankastre bağlantılarını, kablonu kontol ettir ve duruma göre yenile (YAK1)
  • Elektrikçi ile bu işlemleri yapabilirsin veya iç hattınız da sorun olup olmadığını kontrol ettirmek için yerin de destek ekibi talep edin, gelen ekipler iç hattan kaynaklı sorun olursa ve sorun giderildikten sonra 99₺ veya 109₺ ücret çıkacaktır eğer dış hat kaynaklı bir sorunsa hiç bir ücret talep edilmeyecek ve rapor tutulup Telekom ekiplerine iletilecektir.
1 Beğeni

TurkNet üzerinden arıza kaydı oluşturdum 2 3 kez tt ekipleri sorun çözüldü otomatik mesjını attı fakat sorunum çözülmedi yerinde destek ekibini nasıl çağırabilirm eve ve geldikleri durumda sorun ne olursa olsun 109 tlye çözerler değilmi yani kablo yenileme vb yapılsa ek ücret istemezler değilmi

İstisnalar hariç yani, kablonuzun yenilenmesi gerekiyorsa metresi 4-4,5₺ olması lazım, metre başına ama sorun sizden kaynaklı değilse 109₺ almıyorlar eğer, sorun sizden kaynaklı olup ekipler sorunu çözümlediği halde sorununuz devam ediyorsa destek kaydından temsilciye ulaşıp durumu anlatın ve “ücret iade” işlemini talep edin fakat, nadir oluyor bunlar genel de çözümleniyor, çözümlenmezse dış hatta sorun oluyor ve gelen ekipler rapor tutup Telekom’a iletiyorlar.