Hat Değerlerim - Bağlantı hızı sorunu

Merhaba,

Rica etsem hat değerlerime bakabilir misiniz? Bağlantı hızım uzun süredir çok düşük.

Zayıflama değeriniz çok yüksek bu da kablolarda bir hasar olabileceğini düşündürüyor. Göknet altyapı sorgulama sitesinden test yapabilir misiniz ?

hocam hat zayıflaman çok yüksek buda genelde iç tesisatta sorun olduğunu gösterir iç tesisatını yenilemeyi dene.

Hocam selamlar, eski bir yapıda oturuyorum. Ankastre denilen kutu da bina dışında (yüzeyde ve yağmura rüzgara elverişsiz, bir süre de kapağı açık kaldı TT ekipleri ısrarlarımız sonucu kapattı) kablolardan kastınız ankastreden daireye gelen telefon kablosu mudur?
scrnli_05-04-2024 11-02-55

Evet tahmin ettiğimiz gibi sizin o bina dışındaki ankastre kutusunda veya bina içindeki kabloda sorun var.
Size tavsiyem bir elektrikçiye gidip kaliteli bir Cat6 kablo almanızdır, bu cat6 kabloyu bina dışındaki kutudan modeme kadar döşeyin, daha sonra TurkNet’e yazın ve Türk Telekom ekiplerinin gelip bina dışındaki kutuya yeni kabloyu bağlamalarını isteyin. Bina dışındaki kutuda da düzgün bir ek yapılırsa siz rahat rahat 50-60 Mbit internet alırsınız, sorun yaşamazsınız.

@tnetwork @moderators

Ben Cat6 kablo alıp kutudan modeme kadar gelen kabloyu elektrikçi çağırarak değiştiririm. Ama şu kısmı anlamadım. Bu kabloyu zaten elektrikçi kutuya bağlamayacak mı? Tekrar Türk Telekom ekiplerinin işlem yapmasına gerek var mı bu durumda.

Ekip çağırmaya gerek yok istersen kendinde çekersin bağlarsın.

Teşekkürler, şu kısım biraz tuhaf geliyor. Daha önce açtığım ticket’lar sonucu Türk Telekom saha ekipleri birden fazla kez sahaya gelip, telefon kablosunda 50 mbps ölçtüler. Şu an hat değerlerimden yola çıkarak net olarak bir tesisat sorunu var diyebilir miyiz?

Bunu anlamanın tek yolu var. Ankastreye kısa kabloyla modemi bağlayıp hat değerlerine bakmak eğer hat değerler çok iyiyse uzun kabloyu yenilemek olacaktır.

1 Beğeni

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.