Hat değerleri!

Merhaba hat degerlerimde bı sıkıntı var mı acaba bakabilir misiniz download output power upstream: 0.0 dbm gösteriyor da bı sıkıntı yaratır mı bu arıza kaydı açmalı mıyım?

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 35838 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 6143 kbps

near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 45
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :1 day, 10:46, 20 secs
DSL activetime :0 min, 16 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 23.7 dB
output power upstream: 0.0 dbm
attenuation downstream: 5.1 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 32.1 dB
output power downstream: 14.2 dbm
attenuation upstream: 0.0 dB

Aralığı yenileden 10 sn yeye çekin yeniledikten sonra tekrar bi bakın eğer yine öyleyse bir sorun olabilir

1 Beğeni

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 35838 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 6143 kbps

near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 48
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :1 day, 19:57, 47 secs
DSL activetime :0 min, 16 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 23.8 dB
output power upstream: 0.0 dbm
attenuation downstream: 5.1 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 31.7 dB
output power downstream: 14.2 dbm
attenuation upstream: 0.0 dB

Hocam yine aynı 0.0 yazıyor

Merhaba, bağlantınızı farklı modem ile deneyin.

Adsl modem var evde başkada modem yok bu modem 0 zaten iade mi edeyim

Hayır, sorun olabilir mi diye demiştim aslın da bağlantınız da problem yok ise ciddiye almayın ama teorik olarak 10 DB fazla bi gürültü farkı ve up çıkış ve zayıflama 0 zayıflamaya işaret olabilir. Peki, hattınız da ek splitter dsl prizini kaldırın/yenileyin. Elektrikçi ile iç tesisat kontrolü yapabilirsiniz. ADSL modem kullanmayın bağlantı kuramazsınız ki kursanız da farklı gösterebilir değeri.

1 Beğeni

Hocam simdide eksilere düşmüş değer bı sorun yaratır mı ?

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 35838 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 6143 kbps

near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 2
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime : 2:28, 19 secs
DSL activetime :0 min, 16 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 22.5 dB
output power upstream: -2.8 dbm
attenuation downstream: 5.1 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 38.1 dB
output power downstream: 13.8 dbm
attenuation upstream: 0.0 dB

dostum sen netinde bir sorun görmüyorsan sorun yoktur. niye bu kadar takıyorsunuz. ayrıca arkadaşın dediği gibi o modemin değerleri doğru göstermesi çok zor. zaten sorunlu modem. hattı sorunsuz kullanıyorsan devammmmm. zorla internetim gitsin diye uğraşıyorsunuz. anlamak gerçekten çok güç.

Modem iade edebiliyor muyuz peki peşin olarak almıştım baglatirken

modem gibi ürünler ambalajı açılıp bağlandıktan sonra iadesi mümkün olmayan şeyler genelde. teknik servis raporuyla ancak iade edeiblirsin. türknetin direk iadeyi kabul edeceğini zannetmiyorum ki resmi süren 14 gün. bu geçtiyse hiç mümkün değil. ama şu da var ; netinde sorun yoksa modemi niye iade ediyorsun. sırf yanlış gösteriyor diye modem iade mi edilir :slight_smile: modem genel anlamda sorunlu ama 10 kişiden 8ine denk geliyor. belki o 2 kişiden birisin. modemin başka sorunu yok ise iadeyi gerektirmez. çünkü donanım olarak iyi. ilerleyen zamanda güncellemeler ile daha iyi yere gelecektir.

Sorunlu ya 5ghz de her gün 2 3 defa atıyor aynı telefon 2 marka bağlanmıyor bazen aynı anda 14 günüde geçmedi daha

türknetten almış olman süreci arap saçına döndürebilir. 14 günlük süre içerisindeki cayma hakkının detaylarını öğrenip duruma göre bunları belgeleyip iade başlatabilirsin. ama kesin öğrenip dene sonra üzülme :slight_smile:

Output power değeri pek değiştiğini görmedim. Farklı bir modem ile deneyin - düşmesi daha iyi ama 0 değerin de sürekli kalıyor ise modemden kaynaklı bir durum veya dslamdan kaynaklı da olabilir. :thinking: Farklı modem kullanın değerlerinize tekrar bakalım dediklerim tahminidir.