Hat değerleri ve bir hata lütfen bakın

bu hatayı bir daha paylaşmıştım ve yeni kullanıcı adı ve şifre isteyin demişti uğur reis sonra istedim ve değiştiler ama yeniden çıkmış böyle bunun başka bi çözümü yok muEkran Alıntısı birde hat değerlerim nasıl acaba bilgi verir misiniz?

İp alırken bu hatayı alıyorsunuz değil mi ?

Bu hata yüzünden ip almanız uzun sürüyor felan…

uzun sürer genelde ama pek anlayamıyorum birde şuan yeni fark ettim download max 79000 li şeylerdeydi şimdi 88000 e çıkmış iyi bişey mi bu

evet hemde çok iyi bir şey

1 Beğeni

hat değerlerim nasıl acaba ya

İşte büyük ihtimalle bendekiyle aynı hata.

6 aydır şu ppp hataları ile uğraşıyorum. İp almam 10 15 dk sürüyor…

Geçen günlerde akşam 21:30 civarı arıza oldu. Birçok TurkNet kullanıcısında internet gitti, internet geldiğinde ip alma sürem 5 - 10 sny idi. Ppp hataları felan almıyordum…

Hatamın gitmesinin sebebi, internetin geri gelmesi için bizi müsait olan ssg, bnglere aktarmışlardı…

Birkaç saat sonra arızam kaldığı yerden devam etmeye başladı…

2 Beğeni

O tt hız profillerinde güncelleme yapmıştı ondan dolayı hızınız yükselmiş…

ppp hatalarının sebebi CGN-NAT ların da mı yetersiz kalması? Yoksa ben mi yanlış anladım? Bende zamanında çok fazla ppp hatası alıyordum. Şimdi tesisatı sağlam bir şekilde yeniledim ve biraz düzeldi sorun. Buna rağmen arada hala ppp hatası verip sonra yeni IP yi atıyor.

arada bir wifide ünlem çıkıyo bunun çözümü var mı peki?

arada bir wifide ünlem çıkıyo bunun çözümü var mı peki bildiğin

Yok hocam bende ilk başta sorun cgnat dan olabilir diye düşünmüştüm ama değilmiş.

3 farklı modem ile deneme yaptım. Hepsi de aynı sorun, ip alma sürem 10dk.

Sorunun çözümü adına:

Ppp id şifrem değişti

Ssg, bng kapasitelerine bakıldı. Hiçbir yerde sorun Yok.

İç tesisat zaten yeni…

Temsilci en son port değişimi yapalım dedi, ama en son yaşadığım olay sorunun portta da olmadığının göstergesi. Santral tarafında birşeyler dönüyor.

Hızımla ilgili bir problem olmadığı için Turktelekom bunu “sorun” olarak nitelendirmiyor. Bu yüzden TurkNet, TT ekibi de gönderemiyor felan

Valla sorun nerede belli değil şuan… Ama aynı saha dolabına - santrale aynı modemle bağlı TT adsl kuzenimde hiçbir sıkıntısı yok.

1 Beğeni

Merhaba, hattın da yüksek kullanımdan dolayı zayıflama mevcut ve CRC 37 saat zaman dilimin de fazla, bunun sebebinin yüksek data tanımlanmış/kullanmış olmanızdan ve doğal olarak bu durum SNR’yi de etkilemiş durumda. Her hangi bir kopma, hızınız da dalgalanma, ani ping atakları, yüksek pingler v.b gibi unsurlar meydana geliyorsa SNR’yi 10db yükseltin, bunun sonucun da hızınız da tahmini 82-80 mb’e düşmesini bekleyebilirsiniz.

1 Beğeni

benim modemde ayarlanmıyo db ama başka ne yapabilirim bandwith control faydalı mı

Müşteri temsilcisinden destek kayıtı açarak “mevcut hızımın 79mb veya 80-75 arasına sabitlenmesini istiyorum” diye belirtin. Ayarlanmadığından emin değilseniz marka/model olarak araştırın bulursunuz.

1 Beğeni

88 mbps benim hattıma çok mu yani

Bu tür problemleri yaşamıyorsunuz ellemenize gerek yok.

arada bir kopma ve ani ping atakları çok oluyo ya

Peki şunu sorayım verilen cevaba istinaden. Benim modem açık olmasına rağmen IP değişiyor arada. ppp sorunu verip yeni IP atıyor. Arada bir olması normal mi bunun? Sizin IP alma sürenizde uzunmuş. Benim 3 dakika falan sürüyor yine.

O zaman paketinizi temsilciden 75-80 aralığına çektirin.