Hat değerleri sorunu

Merhaba. Bugün iç tesisatımı komple yeniledim. Kaliteli bir cat6 dış ortam kablosu taktırdım ama hat zayıflamam yüksek çıktı. 100 mbps paketten 65 mbps alıyorum. Sorun portta mı acaba? Ekran resmini paylaşıyorum, bu değerler normal mi?

Merhaba, hattınız da ek dsl prizi splitter var ise kullanma/yenile. Ankastre bağlantını YAK1 ile bağlan. (düşük ihtimal) bunlar haricin de başka bir durum yoksa zayıflamanız dış hat kaynaklı yani ankastrenize/direğinize gelen kabloların ek kısmın da saha dolabında ki, portunuz da sorun vardır ve bu sebeple mesafeye dayalı bir zayıflama değil, hat türevinden.

1 Beğeni

Merhaba, yazmayı unutmuşum kusura bakmayın. Modeme rj11 ile bağlantıyı yak1 konnektör ile yaptım. Destek kaydı açarsam bir şey değişir mi? Ankastre kutusu baya baya eski, ilk defa yakından gördüm leş gibi

Destek kaydı açın, çünkü: zayıflama değeri normal değil (teorik) ve bu sebeple Telekom ekiplerin incelemesi gerekiyor ama bu değer, hattınız da her hangi bir hızınız da kopma, dalgalanma v.b gibi durumlar meydana gelmiyorsa pek dikkate almaya gerek yok.

1 Beğeni

Kayıt açtım, teşekkür ederim

Rica ederim. İyi akşamlar. :new_moon_with_face:

Turknet ekibi de böyle düşünüyor ve kesinti yoksa port değişimi veya TT ekiplerine havale etmek gibi bir yönteme gitmiyor. Bende de tarih öncesi bir ankastre ve tertemiz bir iç tesisat var ancak zayıflama buradaki örnekten de kötü. Allah’tan DSLAM çok yakın.

Yapacak bir şey kalmıyor, bu teknoloji ve altyapı yatırımı ile bu kadar.

Akabinde Telekomun sorumsuzluğu ile uğraşıyorlar, sürekli gelen arıza taleplerini Telekom’a iletiyorlar fakat Telekom’un çoğu ISS’na sergilediği sorumsuzluk ile çoğu ISS’I gibi tabiri caizse “Turknet’te nasibini alıyor” Telekom’un davranışından.