Hat Değerleri Düştü


Güncel olan hat değerlerim bunlar , Yaklaşık 10 gündür 98 , 96 arası güzel giderken neden tekrar 74 76’lara geri iniş oldu acaba ?
müşteri numarası 2120271 .
İlgilen olursa teşekkürler.

Destek kaydı açtınız ise oradan kontrol edilip dönüş yapılacaktır.

Destek kaydı açtım ama tatmin edici bir cevap alamadım.

1 Beğeni

Size nasıl bir dönüş yaptılar?

1 Beğeni

Komşularınızdan biri internet aldığında hat kapasitesi bu şekilde düşmektedir, normal bir durumdur. Türkiye’de maalesef bunu engelleyen bir teknoloji (G.993.5) kullanılmıyor.

1 Beğeni

Aynı paraya daha az internet vermek varken böyle havalı terimler kullanmayın hocam TT’dekiler korkuyor sonra.

Apartman ve saha dolabındaki abone sayısı ve hızları arttıkça düşüş oluyor. Bayramda yazlığımda ben 78 olan hızı *-14 e kadar düştüğünü gördüm.

Kablolar bir birine çok yakın geçtiği için maalesef böyle ve bunu bile bile FTTC saha dolabı yatırımı yaparak abonelikleri VDSL geçiş yapıyorlar. ADSL den VDSL e aynı hız olarak geçiş olsa bile (upload artar) VDSL olduğunda kablo üzerinden yüksek frekansları kullanmaya başladığı için diğer kullanıcılar da etkileniyor. Sorunun nedeni sadece yeni hatlar değil.

Merhaba Seycan Bey;

Türk Telekom ekipleri ile görüşmemize istinaden, ankastre kutusundan sinyali tam gönderdiklerini ancak iç tesisatınızın kontrol edilmesi gerektiğini belirtmişlerdir. Sizlere aktarılan bilgi doğrudur.

Buna istinaden iç tesisat kontrolünüz için yerinde destek ekibimizi yönlendirebiliriz.

Yerinde destek ekiplerimizin iç tesisatta sorun tespit etmesi halinde faturanıza 108 TL yansır, kablolama talebiniz olursa metrekare başına 8,5 TL ücret elden verilir. İç tesisatta sorun tespit edilmemesi halinde herhangi bir ücret yansıması olmaz. Sıva altı kablolama ya da modem kaynaklı sorun tespit edilmesi durumunda ücret yansıması olur ancak müdahale sağlanamaz. Bizlere bilgi formu iletirler ve bu bilgi formunu Türk Telekom yetkili birimlerine aktarırız.

İç tesisat kontrolleriniz için onayınız varsa kaydın içerisine eklemenizi rica ederim. Sizlerden bilgi beklemekteyim.

Sağlıklı günler dilerim.

Telekomdan kutuya baktığını iddia eden arkadaş da aradı , yok işte kutuya 100 mb geliyorda eve çıkana kadar 76 78 lere düşüyor , gelip kutuya bakıp test etmedi bile , hemen dükkanın önünde çünkü kablo sordum gelip baktılar mı yok dediler , gel bağla cihazı bende göreyim 100 mb geldiğini kutuya o zaman derim kabloda sıkıntı var değişeyim , ama bağlanırken de gördüm 80 mb hız geliyordu , bu da modeme 76 78 arası yansıyordu , sonra bir ay önce ne oldu ise hız 96 97 arasına sabitlendi , yaklaşık 1 ay böyle devam etti . Yani ne yapayım anlamadım madem bu hızı kullanabiliyorum niye daha azına razı olayım ki anlamadım ben . TurkNet desteğede söyledim kutuya 100 mb geldiğini söylüyorlar , ispatlasınlar bana bende sorun kablomda diyeyim hepsini değiştireyim.

1 Beğeni

yerinde destek ekibini kabul edin onlar ankastreden ölçümü yaparlar düşük çıkarsa rapor tutup giderler.

benim de 70 mbps hız 42 ye düştü bir anda TT’den arkadaş gelip bakmış ancak bir bilgilendirme yapılmadı henüz. halen arıza tespiti yapılıyor yazıyor online işlemlerde

şu hatalara bakın

Ekran Alıntısı

Hat zayıflaması artmış mı?

Aynı sorunu yaşıyorum TurkNetı alalı 5 ay gibi bir süre oldu bu süre içersinde 96 ile başladığım hızım kademeli olarak 84 - 78 ve şuandada 50 lerde seyrediyor ben bunun bilinçli yapıldığını düşünüyorum artık neredeyse…Bende desteğe kayıt açtığımda benzer şeyleri söylediler oysaki iç tesisatı daha 5 ay önce gelip kendileri yaptı kontrol etti hatta bunun için kurulum ücreti alıyorlar fakat her neolduysa yine bir döngüye girip kullanıcıya net bir çözüm sunmuyorlar günlerdir hem forumda hemde destek mesajlarında bununla savaşıyorum yıllardır kullanmadığım firma yoktur ama en kötü müşteri hizmetleri ve çözüm noktasında d smart ve TurkNet başı çekiyor zaten bu gidişle bende isyan edip iptal edeceğim @Seycan53

3 Beğeni

Destek kaydınıza cevap verilmedi mi?