Hat çekme ve altyapı güncelleme hk

Bulunduğum konutta altyapı bulunmuyordu, geçen hafta Türk Telekom bölge müdürlüğünü gidip bilgi aldığımda evime yakın direkten eve kablo çektikten sonra kendilerine müracaat ettiğim vakit internet hizmeti alabileceğimi söylediler bende kabloyu çektirdim ancak sorum şu ben Türk Telekom kullanmak istemiyorum hiç Türk Telekom aboneliği başlatmadan nasıl Türk Net aboneliği alabilirim ? Türk net web sitesinde sorgulama yaptığımda alt yapı gözükmüyor, hiç abonelik başlatmadan bu alt yapının güncellenmesi Türk Telekomdan talep edebilir miyim ?

1 Beğeni

Selamlar @CatNip, şu an yerel sağlayıcı sitesinden kontrol ettiğinizde altyapı görünüyor mu? Ekiplere sistem üzerinden altyapıyı aktif etmelerini, uygun bir zaman diliminde başvuracağınızı belirtin. Altyapı aktif göründüğünde bizden hizmet alabilirsiniz.

Telekom’daki arkadaşlar sağolsun abonelik almam için kırk takla atıp altyapı güncellemesi yapmayacaklarını söylediler aksi durumda bende dönemsel 3 aylık abonelik almak zorunda kaldım. Altyapı güncellendi 60-70 mbit hız alıyorum şu an ama TurkNet altyapı sorgulama ekranında 8 mbit ADSL hat olarak gözüküyor bu durum nasıl düzeltilebilir çünkü bu 3 aylık süre biter bitmez TurkNet e geçmeyi düşünüyorum.

Merhaba,
Muhtemelen bağlı olduğunuz saha dolabı / santralde boş port yok ve boş port olmadığı için geçiş işlemi yapılamamaktadır.

Şu an Türk Telekom aboneliğimi faal olarak kullanabiliyorum . Port olmaması durumunda böyle birşey mümkün mü ?