Günlerdir çözülemeyen internet sorunu

14 Hazirandan bu yana kadar durmadan internetim ya kesiliyor ya da hiç olmuyor. Gece 23:32’yi bekleyin diyorlar, gece de sabah 11:34’de düzelecek deniliyor. Tek cevap bu. Uygulamaya yönlendirilip teknik destek üzerinden de hiçbir şekilde oyalamak dışında fayda sağlanmıyor. Günde iki kere değişen Türk Telekom Genel Arıza süresini takip etmem gerektiği söyleniyor. Peşin olarak ödediğim ücretin iade edilip başka operatöre geçeceğim. Paramla rezil olmaya, muhatap bulamadığım operatörle çalışmaya gerek yok.

Merhaba, altyapı kaynaklı durumlarda ne yazık ki çözüm süreci elimizde olmadan uzayabiliyor. Kaydınızla ilgili ekiplerimiz en kısa sürede size dönüş sağlayacaklar :pray:

12 günden bahsediyorum Gülşah Hanım :slight_smile:

Sizi gerçekten anlıyorum ama genel arıza durumlarına direkt olarak müdahalemiz olamıyor. Kaydınızla ilgili ekiplerimiz size dönüş sağlayarak bilgi verecekler.

Süre yine ertelendi, 26/06/2024 23:36 olarak. 11/06/2024 18:39 tarihinde başlayan arıza, için 12 gün de değil 15 gün geçmiş. Ekipleriniz arıyor zaten online işlemlerde yazan cevabı iletiyor. Bu bir açıklama değil ki ? Ben zaten bunu görüyorum. İnsan bu kadar çaresiz bırakılmaz yani çok yazık