Günde 60 defa kesilen internet bağlatısı

Merhaba.
Son 1 - 1.5 aydır internetimde kesintiler yaşıyorum. Modemi tekrar başlatınca sorun 5 dakikalığına çözülüyor. Günde 60 defa modem başlatıyorum, evde 2 öğrenci var online derslere katılamıyoruz. 40 dakikalık dersin 5-10 dakikasını dinleyebiliyorlar.

İnternet üzerinden alabileceğim hıza baktığım zaman her internet sağlayıcı 75 Mbps diyor, 35 Mbps olan paketi kullanıyordum, sonrasında 75’e çıkmak istedim 1-2 aydır sürekli sorun yaşadım, ardından 35’e geri çektim bugün (Teknik destek paket hızımı düşürmem gerektiğini sorunun çözülebileceğini söyledi.) ama paket değişikliğimi yapalı 1:30 saat oldu lakin 10-12 sefer tekrar başlattım bu modemi.

Böyle bir sorun yaşayan oldu mu daha önce?
Türk Telekom’dan TurkNet’e zorla geçirttim ailemi şimdi ise yaşadıkları sorunlar yüzünden beni suçluyorlar. Böyle giderse tekrardan değiştireceğim servis sağlayıcımı. Alt komşumuz Türk Telekom kullanıyor, hiçbir sorun yaşamıyor. Bağlantısının kesildiğini duymadık.

Hat değerleriniz kaldırmıyor ise kopmalar olacaktır. online işlem merkezi üzerinden alt paket bilgisi görünüyor ise seçip işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Hat değerleriyle alakası olmayan bir durum. Bende de aynı sorun var açtığım konudan da görebileceğiniz üzere ancak ben modemi yeniden başlattığımda bazen birkaç saat sorunsuz kullanabiliyorum. Santraldeki portla veya TurkNet’in ya da türk telekom’un bozduğu bi ayardan dolayı yaşıyoruz bu sorunu büyük ihtimalle.

1 Beğeni

Ben paketi 35 Mbps olana düşürdüm. Dün geçiş tamamlandıktan 20 dakika sonra tekrar başladı sorun.
Arkadaşın dediği gibi bazen 1-2 saat sorun olmuyor, bazen ise 5 dakikada bir kesiliyor.

Altyapı sorguldığım zaman 75’e kadar olan paketi öneriyor, alabileceğim maksimum değer 55 imiş ama. 35’lik pakette dahi eğer internette kimse yoksa 30 falan görüyorum modem dibinde.
Her neyse, sürekli kopuyor kısacası. Bakacağım paket değişikliği sonrası ne olacak.

Bende 1 sene oncesi bu durumu yaşadım.
Musteri hizmetleri talebim uzerin aradi beni ve sorun elektrik tesisatinizdan olabilir dedi ve bir elektrikçi çağırın ölçüm yapsinlar dedi… ben de dedimko modemin adaptörü ups güç kaynağına bagli, yani elektrikle alakasi yok dedim. Olmaz dedi illaki elektrik gelecek ve ölçüm yapıp bize bildirin dedi. Elektrikci geldi ölçüm yaptı ve değerler gayet iyi dedi ve degerleri mh gönderdim, yine aradılar ve dedilerko sizin eve gelen telekom kablosunda sorun var onu degistirmeniz gerekmekte dedi. Kablo direkten evimin icine geliyor hic bir yere temas dahi etmiyor ve gayet saglam, elektrikçi gelip onun degerine de bakti, hic bir sorun yok dedi ama geldi musteri hizmetlerine anlat. Tt ekibi geldi bakti kopmalar var olduğunu teyit ettiler ama çözüme dair hic birsey yapilmadan gittiler. Ancak sistem uzerindenmi veya tt ekiplerin sonrasinda aciyiptami duzeltiler bilmiyorum, bir sabah kalktim hic bir sorun kalmadigini gordum. Sorun nasil duzeldigine dair hic bir bilgi yok ama 3 ay bu durumu yasadim. Ve hic birsey değiştirmedigim halde, bir sekilde kendileri duzeltti.

Umarım aynı sorunu yaşamam. Yani bu kadar uzun sürmez. Dediğim gibi 1.5 ay öncesinde 35 mbps paket ile sorunsz kullanıyordum, birden arttı kopmalar.

Bir gün online işlemlere girdim altyapı çalışması bilgilendirmesi yayınlamışlar. O vakitten beri aynı. Ne çalışmaymış arkadaş.

TT kaynaklı gibi görünüyor yaşadıklarınız, atlak veya bozuk port

Sorunun gerçekten suyu çıktı. Bugün yine tekrar tekrar ve tekrar internetim kesildi.
İndirme yapıyorum 4 Gb indi ve bitimine 1 dakika kala koptu bağlantım. İnternetim gelirse tekrar başlayacağım indirmeye.
Bunu da komşunun hiç kesilmeyen Türk Telekom interneti ile yazıyorum, malum faturamı bile ödeyemedim 6-7 sefer bağlantı kesildiği için.

Sorunum hala düzelmedi. Kimsenin de umurunda değil sanırsam.

Türk telekomdan türk nete geçtiğim de bende böyle sorunlar yaşamıştım ilk zamanlar yoğun bir şekilde oluyordu. Şimdi ise ara sıra.

TurkNet’e geçeli çok zaman oldu. Aniden başladı, dediğim gibi.

Yarına iş görüşmem var ve internetim sürekli kesiliyor. Toplantı sırasında kesilirse ne yaparım bilmiyorum. Değiştireceğim sanıram internet servis sağlayıcımı.

1 Beğeni

Maddi olarak sürekli cebimden mobil paket alıyorum. Sağ olsun TurkNet çözüme kavuşturmak istemiyor sorunu.
Canları sağ olsun. İşlerimi hafiflettikten sonra değiştereceğim artık servis sağlayıcımı. Bu kadar da umursamamak olmaz müşteriyi.