Gigafiber Zyxel VMG3625-T50B Wifi Hızı

Benim s21 ultra 866 dan bağlanıyor ama yanlış anlamayın yine 866 yı görmüyor. 550/550 anca görebiliyor. Daha üstü için wifi6 ax olması lazım.

Wi-Fi ax tipinde bi Router alın geçin kasmayın bence o kadar.

Wi-Fi 5 eski bir sistem gigabit internet e göre

Hatta mümkünse 6e li bi router alın kafanız uzun zaman rahat etsin

Wifi 6e li olarak şu cihazı bekliyorum. İnşallah Tp-Link bu ürünü ülkemize getirir…

https://www.tp-link.com/tr/home-networking/wifi-router/archer-axe75/

Amazon:

https://www.amazon.com/TP-Link-Tri-Band-Archer-AXE75-Wireless/dp/B0B3SQK74L

Wi-Fi 6 router olarak hangisini önerirsiniz arkadaşlar Huawei Wi-Fi 6 Plus diye bir routeri var Tp link Archer Ax55 var aklımda yada siz değerli arkadaşlarımın önereceği varsa yardımlarınızı bekliyorum

Herhangi 1 tanesini tercih edebilirsin. Huawei yazılımı bayağı basittir. Tplink ise onun arayüzü her modelle aynıdır. Özellikleri de iyidir.

Teşekkürler hocam tp link alacağım umarım Wi-Fi hızımı artırır. Zyxzel ile 350 mbps in üstüne çıkmıyor wifi bağlantısı

Bu modemden wifiden faydalanmak istiyorsanız ax210 gibi wifi kartı almanız gerek şu anki wifi kartıyla hızınız 1gbyi geçmez. Bu da 860mbps gibi hızlar ver en fazla olur ki wifi 6e kartlarından takarsanız 2x2 mimo desteklediği için 2gb hız mümkün hale gelir bu da pcde tam kapasite indirme olur. @CedKanBirYafes

1 Beğeni

Merhaba,
Tek çözüm şuan için WIFI6 veya WIFI6 E diyebiliriz, bu teknolojilere sahip mesh veya router cihazı temin etmeniz sorununuzu çözecektir.

Zaten 1 giga paketim daha üstüne gerek var mı?

Tp-Link ax55 Wi-Fi 6 yu destekliyor kablosuzda 2 gb ta kadar destekler yazıyor

Zxyzel modeme mi alacağım kartı anlamadım

Hocam daha yeniyim bu hızda Tp-Link ax55 wifi 6 yu destekler mi ? Yada önerebileceğiniz bir model söyleyebilir misiniz bütçe 2000 tl kadar

1 Beğeni

Pcye alacaksınız wifi kartını mesela şunu Ubit WiFi Kartı, Tri-Band 5400Mbps WiFi 6E 6GHz PCIe WiFi Kartı, BT 5.2, AX210 Kablosuz WLAN Adaptörü, MU-MIMO, OFDMA, Ultra-Düşük Gecikme Süresi, Windows 10/11 (64bit) destekler Amazon.com.tr
Router almakla bitmiyor kısacası bu üstteki ürün masaüstü pcler için laptop için tek tip mevcut

1 Beğeni

wi-fi) olarak güçlendirmek istiyorum hocam. 300 [mbps](olarak alıyorum 1000mpslik hızı. Bu Tp-Link ax55 [wi-fi) 6 destekli router tahmini [Wi-Fi] yi ne kadar güçlendirebilir? Açıklamada [wifi] 5ghz de 2000mbs kadar diyor. Bu TurkNet in verdiği zxyzel modem ile 300 üstü alamıyorum normal mi bağladığım cihaz iPhone 13 promax ve iPad 4 nesil PC daha almadığım için deneyemedim kablolu olarak

Wifi teknolojisi bu yüzden geliştiriliyor. 4.nesil ipadin alacağı hız belki bu cihazla daha yüksek hız almak istiyorum dersen cihaz dur benim kapasitem bu kadar der. Yenisini almak zorunda kalırsın. Bunların hesabını internete girip o kullandığın tablet ile telefonun ne kadar hız yapabildiğini görmek. Aldığın router bu kadar hız yapsın o hiç önemli değil. Karşıdaki cihazlar ne kadarına elverişli mesele bu. İpad mesela 866mbps diyor bu da 750mbps alacağını gösterir. 13pro max ise tam verimde alabilir bu router ile…

zyxel vmg3625-t50B wifi hız testi atında gorelim farkı ona gore deistirelim notebook wifi kartını 600 tl bisey zaten

Ben bu modemle 600 civarı hız alıyorum telefon üzerinden.

GigaFiber de bu modem pek elverişli değil.

Tp link Archer AX73 AX5400 Çift Bant Gigabit Wi-Fi 6 Router aldım turknetin verdiği modemi çıkarıp direkt bunu bağladım aldığım iPhone 13 promax ile wifi de aldığım hız aşağıdaki gibi
resim
Upload eski modemde 400 falan alırken şimdi iki katına çıktı ama downloadda hiç bir değişiklik olmadı sebebi ne olabilir iPhone 13 wifi 6 yı destekliyor daha yüksek download hızı neden alamadım hiç yükselmedi bilgisi olan aydınlatabilir mi bizleri? Cevaplar için şimdiden teşekkürler

1 Beğeni

Daha önce bir kaç konuda da yazdım. Kendimi tekrar edicem ama görmemiş olabilirsiniz. Biraz da merakımdan aslında…

Speedtest te sunucu değiştirerek denediniz mi testi.

Ben izmirden speedtest e TurkNet sunucularından çok az hız alıyorum. Örnek Codit istanbulu seçtiğimde ping artıyor ama hız 3 e katlıyor. Normalde aldığım maximum hıza ulaşabiliyorum.

Screenshot_20221126_004611

1 Beğeni