GigaFiber Sürekli İnternet Kesiliyor

İki gün önce ZYXEL VMG3625-T50B model modem kuruldu ve TurkNet Gigafiber internete geçtik. İlk gün akşamı 5Ghz bağlantıda 250 - 300mbps alıyordum. Fakat 2.4Ghz destekleyen telefonda neredeyse hiçbir fotoğraf, video vs. açılmıyordu. Diğer gün kalktığımda bilgisayarımda hiçbir siteye giremedim. İnternet bağlı gözüküyordu modemde de bir sıkıntı yoktu. 1 - 1.30 saat sonra internet geldi. O andan beri kablosuz bağlantıda belli aralıklarla internet kesiliyor. Modemde veya bağlantıda hiçbir sıkıntı gözükmüyor fakat bir siteye girdiğimde uzun süre yükleme ekranında bekliyorum ve bu siteye ulaşılamıyor hatası alıyorum. Değişik bir şekilde Instagram’da hiç sıkıntı yaşamıyorum. 2.4Ghz’de ise aşırı yavaş internet alıyorum. Yan apartmanımda bir tanıdığım aylardır hiçbir sorun yaşamadan 700 - 800mbps alıyor. Ben de onun aldığı internete güvenip Süperonline’dan aldığım internetten bıkarak TurkNet’e geçmiştim gerçekten çok moralim bozuldu iki gündür full interneti halletmeye çalışıyorum. Yardım ederseniz çok mutlu olurum.

https://youtu.be/Wxof8h5G7ts

GÜNCELLEME ;

Müşteri hizmetlerini aradım modemi güncellediler sorun düzeldi fakat 5ghz’de ortalama 30-50 mbps max 90 mbps alıyorum. Bir öncekinden daha iyi en azından stabil bir şekilde internete bağlanabiliyoruz. Fakat 1000mbps için bu değerler çok kötü verdiğimiz paranın karşılığını alabildiğimizi düşünmüyorum.

Selamlar @eymen, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Forum profilinize tanımlı müşteri numarası olmadığından hizmetinize ulaşamadım. Profilinize ekledikten sonra bilgi verirseniz yardımcı olmak isterim :handshake:

modem ayarlarında 5ghz ve 2.4ghz beraber kullanma özelliğini kapatıp ayrı ayrı yayın yapmalarını sağlarsınız 5ghz de hız problemi yaşamazsınız.

Zaten ayrı ama neredeyse ikisi aynı hızı veriyor

Ekledim Alperen bey teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.

Hattınıza çocuk profili tanımlı olduğunu görüyorum. Bahsettiğiniz erişim problemlerini bu sebepten yaşıyor olabilirsiniz. Bu tanımın silindiğini, modem ve ont cihazına tanım güncellemesi yapıldığını görüyorum. Problem devam ediyor ise 60789631 numaralı kayıt üzerinden kablolu hız testi paylaşmanızı rica ediyorum.

1 Beğeni