Gigafiber Sokağımda var, Oturduğum Bina'da yok

Fiber dağıtım kutusuyla evim arasında maksimum 15 metre mesafe var. Sokağın karşısındaki binalara fiber kablo çekildi ve kutular takıldı. Fakat benim binaya kablo çekilmedi ve kutu takılmadı. Sokakta kutulama yapan arkadaşlara sordum. Proje yöneticisi burada değil falan dediler. Sokak krokisini, fiber dağıtım kutusu ve fiber çekilen binaları vs işaretledim bunları ekleyerek destek talebi olarak ilettim fakat bir ilerleme yok. Bulunduğum binada aktif 2 gigafiber talebi var. 15 metre kablo neden çekmezler gerçekten anlamak zor. Kablo kutu parası neyse vereyim. Evden çalışan biriyim yardımcı olabilecek birileri varsa bana ulaşabilir mi? Destek Numarası: 84729195

Merhaba @m.h , konu hakkında uzmanımız ilgili ekiple iletişime geçmiştir. Sizi bilgilendireceğiz. Gelişmeleri turk.net/oim üzerinden takip edebilirsiniz.

şu durumu daha açık bi şekilde paylaşırsanız seviniriz…bu şekilde talebi olan çok insan var…
mesela arkadaşımın solu ve karşısı gigafiberli ama bir sokak yüzünden ilçesi değişiyor…eğer bunun oluru varsa buraya yazın ki bilelim…komple sistem çekmek yerine böyle tekil başvuruları birkaç metre kablo çekerek karşılayabilirsiniz diye düşünüyorum.

İlçe değişimi büyük bir sorun, her ilçe çalışmalar için ayrı izin vermektedir, eğer ilçe belediyeniz ile herhangi bir anlaşma yapılmamışsa size kablo çekilemez, arada 5 metre bile olsa sorun çıkar.

Arkadaşlar aynı ilçe, aynı mahalle ve aynı sokak. Sorun bu zaten aynı sokakta bazı binalara gigafiber kablosu çekildi ve bina içi gigafiber kutuları yerleştirildi. (7 binada var, 5 binada yok) Benim bulunduğum binaya da kablo çekilmedi ve kutu takılmadı. Binalara dağıtım yapan dışarıdaki optik dağıtım kutusu ile bulunduğum yer arasında maksimum 15 metre var. Destek talebinde fiber ekibinden yanıt bekliyoruz şeklide bir cevap vermişler. Bir gelişme olursa buraya da bilgilendirme için yazarım.

1 Beğeni

O zaman 1-2 aya çekerler size de, benim bir tanıdığımda aynı durum oldu, 2022 yılında onun sokağına geldi GigaFiber, ama binasına gelmedi, başvuru yaptık, 2 ay içinde onun binaya da kablo çektiler.

Evet arkadaşlar 2 ay 1 hafta sonra bilgilendirme yapmak istedim. Aralık ayından beri TurkNet 15 metre kabloyu çekemedi. Destek ekibiyle altyapı ekibinin birbirleriyle hiç alakası yok aralarında iletişim sıfır.
Giriş kapısına konmuş gigafiber afişinden numarasına ulaştığım orjin mühendislikten bağlantı için gelen arkadaş buraya neden kablo çekilmemiş diye kendi de şaşırdı.
Altyapı ekibi uğraşmak istememiş herhalde dedi, tekrar altyapı ekibine bilgi vereceğini söyledi ve gitti ama ne yazık ki gene bir sonuç yok.

Oturduğum binada aktif 3 gigafiber başvurusu var. Adres sorgulamasında da aktif gigafiber altyapısı görünüyor.
Aktif gigafiber altyapısının olduğu sokakta, TurkNet 15 metre kablo çekemediği için 15 yıllık abonesi olan ben ve 2 abone istemeden de olsa Türk Telekom fibere geçeceğiz. Telekom müdürüğüne gittik, 15 ay taahhüt yaparsak direkten kendi fiber kablolarını çekeceklerini söylediler.
Gigafiber için ay sonuna kadar bekliyoruz, gelmezse de TurkNet kendisi bilir artık. Yarım saatte yapılabilecek işlem için 3 aydır aramadığım numara kalmadı.

Merhaba, adresiniz hakkında ekiplerden güncel bilgi talep ettik. Kısa süre içerisinde kontrol sağlanacaktır. Gelişmeleri mutlaka paylaşacağız.

Durum ile ilgili ekiplerden bir bilgi veya gelişme var mı?

Merhaba, henüz bir gelişme mevcut değil. Dönüş yapıldığı zaman bilgi vereceğiz.

Merhaba, ekipler yakın zamanda hizmetin aktif olacağı bilgisini paylaşmıştır.

1 hafta daha geçti TT müdürlüğündeki arkadaş 2 kere aradı gelin taahhüt yapalım diye. TurkNet 'te bekletme oyalama aynen devam. Yarım saat 40dk lık iş için aylardır bekliyoruz. O kadar yıldım ki TurkNet’in bu saçma sapan işleyişinden. Ay sonuna 1 hafta kaldı o saatten sonra gelse de almayacağım o derece yoruldum…

1 ay sonrasında güncel durum. Geçen hafta kazı çalışması tamamlandı ve bulunduğum binaya Gigafiber kutusu konuldu. Şu anda Gigafiber kutusu aktif ve yan daire de yeni abone kullanıma başladı.
Ama bu sabah 09-13 arasında ki gigafiber kurulum randevusu olmasına rağmen kurulum yapılamadı. Fakat saha elemanının suçu yok çünkü iletişim halindeyi ve randevu ona düşmemiş. Fiber kablo hazır ont ve modem aktivasyonu için talebin saha ekibinin önüne düşmesini bekliyoruz.
Yıllardır TurkNet kullanıyorum ama ne yazık ki çalışma ve destek sistemini çok kötü. Bu sefer TurkNet’in bahanesi ne olacak çok merak ediyorum. Destek talebinde beni arayın dedim ama halen arayıp bilgi veren olmadı. Yetkili birisi durumu kontrol edip bilgi verebilir mi?

1 Beğeni

Merhabalar, süreci kontrol edip sizinle iletişime geçilmesi adına ekibimize bilgi ilettik. İlgili birimimiz sizinle iletişime geçecektir. Süreç hakkında bilgi paylaşacağız.