Merhaba
Online işlemler üzerinden gerçekleştirdiğim Gigafiber nakil başvurusu sonrasında, ekipler adresime gelerek kontrol sağladılar. Yapılan incelemede, kutuda sinyal olmadığı tespit edildi. Bu durumu TurkNet yetkililerine ileteceklerini ve tekrar bir randevu oluşturulması gerektiğini ifade ettiler.
Bu doğrultuda, internet bağlantımın aktif hale getirilmesi ve gerekli ekiplerin tekrar yönlendirilmesi için destek kaydı oluşturdum. Sürecin hızlandırılması ve yeni bir randevu planlanması konusunda yardımlarınızı rica ediyorum.
konuyla ilgili hala bir aksiyon alınabilmiş değil. Evde internet olmadığından acil ihtiyaçtan gerekiyor. Evin elektriği, suyu gibi. Hızlandırılması adına tekrar yardımcı olabilir misiniz? @TurkNetDestek
Sizi çok iyi anlıyoruz, altyapı kontrolleri sağlanıyor. Süreç tamamlandıktan sonra ekibimiz tekrar iletişime geçip bilgi verecektir. Gelişmeleri Online İşlem Merkezi üzerinden de takip edebilirsiniz.