GigaFiber Müşterinize son 24 saat içinde yaptıklarınız :)

Selamlar,

Umarım bu yazıyı yetkili bir kişiye ulaştırabilirsiniz. Çünkü galiba sizin saha ekibiniz dışında bu konu hakkında bilgisi olan kimse yok :slight_smile:
Türk Telekom aboneliğimi, altyapının TurkNet GigaFiber’e uygun olması nedeniyle cayma bedelini ödeyerek iptal etmiştim. 1 ay boyunca ücretsiz deneyebileceğimi söyleyip gigafiber hattı çekmiştiniz. Deneme süresince her şey çok güzel ve hoştu. Ancak ne tesadüf ki 1 ay sonra (yani fatura dönemine geldiğimde ise) download hızımda dalgalanma yaşamaktaydım, hatta yaklaşık sabit 930mbps hız aldığım sistemden speedtest ve nperf değerlerine göre bazen 10, bazen 30 bazen 150 mbps gibi dalgalanmalı hız değerleri görmeye başladım. Arıza kaydı oluşturduğumda ise sinyal problemi olabileceğini söyledi müşteri hizmetlerinizdeki çalışan arkadaş. Ve saha ekiplerini yönlendirdiğini de bildirdi. (hatta gün içinde 2 kez de aradım ekibin gelmediğini söylemiştim, ancak gün içinde geleceklerini ısrarla belirttiler.)

Benim çok temel 2 sorum bulunmakta; böyle bir problemi deneme süresince yani 1 ay boyunca yaşamayıp neden normal faturalı döneme geçince yaşıyorum? Bunun cevabını müşteri hizmetlerinizdeki arkadaşlar bilmiyormuş, saha ekibi bilirmiş.

İkinci sorum ise, telefonda müşteri hizmetleri, saha ekiplerini yönlendirdiğini hatta gün içinde geleceklerini bildirdiğinde ( ki gelen giden de yoktu) aynı gün gece 23 civarı müşteri hizmetlerinizi aradığımda bu seferki orada çalışan arkadaş böyle bir yönlendirmenin/planlamanın olmadığını söyleyince acaba müşterinize telefonda yalan beyanda mı bulunduğunuzu buradan yola çıkarak belirtebilir miyiz?

Bu iki soruma cevap beklemekteyim.

Son bir not: Evden çalıştığımız bir dönem olduğu için de mağduriyetimi, yaşadığım sıkıntıları dile getirmedim. O da başka bir zamanın konusu olacaktır büyük ihtimal.

Son bir not daha: Belitrmeyi unutmuşum, dalgalanma problemini bildirdikten sonra gün içinde internetim kesildi :slight_smile: Yani yaklaşık 12 saattir internetim yok.

Not:2 Hala kimse ulaşmadı :slight_smile: Muthiş bir teknik hizmet ve çözüm odaklı bir şirket.

Teşekkürler.

1 Beğeni

Bu tamamen tesadüftür. Müşteri temsilcisi personelin bunu bilmemesi normal.

Zaten ethernet kablo ile bağlıyım, hız testlerini de o şekilde yaptım ki musteri hizmetlerindeki arkadaş da evet dalgalanma gözukmektedir demişti. Sinyal problemi olabileceğini soyledikten 12 sonra da internete erişimim tamamen kesildi.

Zaten o yüzden yetkili birisine ulaşmaya çalışmaktayım. Anladığım kadarıyla TurkNet iletişimini daha çok PR uzerine kurmaya niyetli. Biraz daha Sponsorlu İcerik yayınlarına katılmalarını beklerim yönetim katından…

1 Beğeni

Zaten Destek kaydınıza bakan kişi hattınız ile ilgili yetkili kişidir. Ama konunun genelini forum yetkilisi TurkNet çalışanı @EFG ye ilettim.

1 Beğeni

Senin şansına öyle sorun oluşmuş ben 3 4 aydır neredeyse hiç sorun yaşamadım 1 kere Internet gitti ondada arıza kaydıma aynı anda 2 3 ekip geldi . Senin sorununa gelince binadaki kutudan eve gelen fiber kablo kırlmış olabilir veya dış ortamdaki fiber sonlandırma kutusuna gelen ana omurga kablosunda sıkıntı olabilir sıkıntı herşeyden kaynaklı olabilir.

1 Beğeni

Sağolsun kimse ilgilenmemekte. Sorun 48 saattir bekliyor öyle. Ne saha ekibi geldi ne bir ulaşan var. Bravo.

Merhaba @omusanoglu, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Bu konuyu yetkili kişilere iletip sizin için çözüm bulmaya çalışacağım. Bir mağduriyet söz konusu ise çözümü için hızlıca aksiyon alır ve sizi mutlu etmeye çalışırız. Sizden dönüş bekliyorum.

1 Beğeni

Paylaştım, ilettim, ulaştım bunların hepsini yaptım ama TurkNet bir saha ekibini yollayamıyor. Gerçekten muazzam.

Ben şimdi konuya dahil olarak size yardımcı olmaya çalışacağım.

alperenatici hocam bu soruna el attıysa bu sorunu çözer benimde hız sorunu ile talebim vardı alperenatici hocam dan haber bekliyorum

Öncelikle tekrar bilmenizi isterim ki yaşamış olduğunuz bu durum nedeniyle üzgünüm :frowning: Hızlıca aksiyon almak için sizin durumunuzu en yetkili arkadaşlarıma ilettim Gerekli tüm incelemelerinizi yaparak size hızlı bir şekilde yardımcı olmaya çalışacağız. Tüm süreç tamamlanana kadar ben size destek olmaya devam edeceğim. Gelişme olması durumunda haberleşiriz.

@omusanoglu, diğer bölgelerde de yaşanılan sorunlar nedeniyle saha ekibini bölgenize yönlendirememişiz. Şu an ekstra bir ekip talebinde bulunduk ve sizin bölgenize ekip yollamaya çalışacağız. Malum hava muafiyeti nedeniyle biraz aksamalar olabilir. Anlayışlar karşılamanızı rica ederim.

Mesela ben şimdi öğreniyorum ekiplerin 2 gündür yönlenemediğini, oysa ki dün bana tam tersi söylenmişti; yönlendirme yapıldığını (hatta gün içinde geleceklerini).
Dediğim sorun bu aslında, müşteriyi baştan savmaya yönelik cevaplar veriyorsunuz. Hangisi gerçek bilmiyorum bile.

Ben bizzat arkadaşlarımdan aldığım bilgiler doğrultusunda size yazıyorum. İsterseniz bu şikayetinizi onlara iletirim. Tam olarak sürece hakim olmadığım için size net bir şey söyleyemiyorum.

1 Beğeni

@omusanoglu, saha ekiplerimiz adresine gelmişler. Yerinde müdahale sonrasında sorununuz çözülmüş ve kullanımınıza sorunsuz bir şekilde kaldığınız yerden devam etmeye başlamışsınız. Yardımcı olabileceğim farklı bir konu var mı?

2 Beğeni

Hacı abi sorun neymiş çok merak ettim :slight_smile:

1 Beğeni

Sorun çok yüksek ihtimalle fiziksel… Detayını bilmiyorum :frowning:

1 Beğeni

Sorun apartmandaki kutudaki bana gelen port’un degiştirilmesi veya oynatılmasıymış. Saha ekibindeki arkadaş buyuk ihtimal başka bir aboneye kurulum yaparlarken sizin portu da değiştirmişler dedi.

1 Beğeni

Neyse en azından çözümü olmayan bişey değilmiş güle güle kullanın