Gigafiber los ışığı

dünden beri gigafiber internetımız yok los ısıgı yanıyor bınadakı hıcbır turknetlının ınternetı yok suan ekıp gonderebılır mısınız


musterı no 1055649

5 Beğeni

Merhabalar,

53443504 numaralı destek kaydınız üzerinden hattınızda fiber kesintisi olduğu tespit edildi. En kısa sürede müdahale edilmesi adına ilgili ekiplerin bilgilendirildiğini görüyorum. Lütfen bu süre zarfında modeminizi açık tutun ve resetleme işlemi gerçekleştirmeyin.

3 Beğeni

en kısa sürede cozulurse sevınırız bınada 3 tane gıgafıber abonesı var ve hepımızın ınternetı yok

1 Beğeni

Sizi gayet iyi anlıyorum. Arıza sürecinize gereken hassasiyet gösteriliyor. En kısa sürede çözüme ulaşacak :innocent:

2 Beğeni

Genelde birkaç saat içinde çözülüyor yoğunluğa ve sorunun kaynağına bağlı bizim burda kablolar komple değişti 1.5 saatte gigafiberin en büyük avantajı arızada direkt kendi ekibi müdahale ediyor olması.

dunden berı kayıt acık vazıyette kendı ekıbı olması avantaj degıl hocam onemlı olan hızlı mudahele ve kendı ekıbı degıl TurkNetın taseron cozum ortagı gelıyor. turk telekom kullanırken dsl ısıgım gıttı musterı hızmetlerını aradım kayıt bıraktım ve 50 dakıka sonra bölgeme bakan turk telekom saha ekıbı gelıp arızayı gıderdı.

ekiplerin mesai saati bitti ve tabiki cozum yok. saha ekibi bu kadar yetersiz bir firma görmedım daha once sitedekı su ıbareye inanmayın arkadaslar

7/24 Müşteri Desteği

Dilediğiniz zaman bize ulaşabilirsiniz. Destek taleplerinizi alıyor ve hızla çözüm için çalışıyoruz.

Hızlı Müdahale ve Çözüm

Kendi altyapımızda olan bu hizmette gerekli tüm müdahaleleri kendi uzman ekibimiz rekor sürelerde yapabiliyor.

2 Beğeni

Geçmiş olsun. Benim de Gigafiber’de kablo kırılmıştı haftaiçi olmasına rağmen 5 gün sonra müdahale ettiler. TurkNet hız konusunda iyi olsada hizmet,teknik ekip ve teknik destek konusunda çok zayıf.

2 Beğeni

…140 liraya gigabit hizmet alıyorsunuz zaten biraz sabredin. Bizler sizin aldığınız hizmeti almak için 10-15 yıldır bekliyoruz, gelir yaparlar merak etmeyin. Eğer internet kesintileri sizin için bu kadar önemliyse ve işinizi etkiliyorsa gidip ikinci bir internet hizmeti ya da Superbox alabilirsiniz. Ev internetleri arada sırada kesintiye uğrayabilir…

1 Beğeni

O zaman ben şanslıyım her açtığım deatek kaydında en az 2 ekip geliyor çözüm için

1 Beğeni

Dalga mı geçiyorsunuz benimle. 140 liraya 1gbit alıyoruz diye tüm sorunları görmezden gelicez demekmi oluyor bu? 3gündür internet yok binadaki tüm TurkNet kullanıcılarında. 2 saat internetiniz gitse ortalığı technopat donanimhaber turknetforumda yıkıcak kişisiniz siz gelip bana laf yapıyorsun burda.

3 Beğeni

Katılıyorum fiyat uygun olabilir ama internet hizmeti bu kesintisiz olmalı hele ki kendi altyapısı olduğu halde 3 gün kabul edilemez

Bu nasıl bir görüş anlam veremedim gerçekten. :d

Amacım tartışma çıkarmak değil.

Beterin beteri vardır.Zamanında 12 sene Telekomun ADSLini kullandım sadece 20 dakika internet aktifti ve günün geri kalan vakitlerinde internetin olmadığını zamanları yaşadım.3 gün internetsiz kalmak çok da zor olmamalı.5 günü 7 günü geçer o zaman haklısınız derim.Bölgesel sorun olabilir,ekipler müdahale ediyordur.

Ben TurkNet kullanmıyorum ama TurkNet de kimseyi zorla tutmuyor taahhüt yok beğenmeyen çıkabilir.İnternet şans işi bir bölgede aynı firmanın hizmeti sorunsuzken diğer bölgede zaman zaman sorun çıkabilir.

1 Beğeni

Konu dışına çıkıldığı için kitlenmiştir. Konu sahibi özel mesaj üzerinden iletişime geçebilir.