Gigafiber kutuyu bağladılar fakat

Arkadaşlar ben daha önce bir konuda bahsetmiştim 7 mb internet alıyorum diye. 1 ay önce mahalleye altyapı çekip gigafiberin geldiğini belirtti ekipler fakat 15 gün önce sisteme gigafiber düşmesine rağmen gelip bağlamıyorlar gigafiberi. Online işlemlerde arayan arkadaş talebiniz iletildi randevu için sizleri arayaycaklar diye belirtirken 2 gün önce gigafiberden aradılar altyapınız tam görünmüyor gibi değişik şeyler söylediler. Benim bu süreci hızlandırmak için ne yapmam gerekiyor

0850 288 10 10 bunu aramaktan başka yapabileceğiniz 1 şey yok

20 gün az bi süre. Yaklaşık 4-5 aydır kutumuz takıldı. Bu ay sonuna kadar aktif olacağını söylediler. :slight_smile:

1 Beğeni

Valla kardeş 7.ayı dolduran kullanıcılar var nerdeyse 20 günde çok az bir süre sanslı isen 2.ay şansız isen 7.ay a girseniz bile aktif olmaz, ama üzülmene gerek yok 1 yılda olsa senin giga aktif olabilir fakat benim evimde altyapı yok ve ne zaman geleceği zaten muamma. Yani iyinin kötüsü! Takılsa x1000 olacak internetin ve 30 lira daha ucuz a alacaksın!

Tam 4 aydır kablo çekme ve bina girişine kutu koyma işi bittiği halde hala bir gelişme yok bizdede. Sebebini ve niçinini araştırıp kafa yormak yerine beklemeyi seçtik.

2 Beğeni

Merhabalar, aktivasyon süreçleri belirli bir sıraya göre ilerliyor. İzin ve prosedürler tamamlandığında ekipler mümkün olan en kısa sürede aktivasyonunuzu tamamlayacaktır :handshake:

1 Beğeni

Umarım böyle bir şey olmaz

Benim aktif arkadaşlar altyapıda gigfiber çıkıyor kutuda tamam benim yalnızca gelip modem ile kablo bağlamaları gerkeiyor bana koyanda bu süreç zaten. Bütün her şey tamam bağlamaya ekip gelmiyor

1 Beğeni

gigafiber hizmet ’ i aktif olduğunda arkadaşımı telefon ile aradılar gelip kurdular seni aramıyorlarsa sen onları ara hocam yada burada alperenatici var ona yaz o ilgilenir.

1 Beğeni

Ben Türkneti kullanıyorum 6 mb alıyorum şu anda altyapı türktelekomun beni aradılar son bir kez kontrole geldi bugün ekipler kurulum için hala randevu bekliyorum.

Ben forumlardan pek anlamıyorum Alper Bey ile buradan mı iletişim kurmam gerekiyor , bilgi falan paylaşabilirim süreci hızlandırıyorlarsa harika olur

Merhabalar, ekipler randevu için en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir. 0 850 288 10 10 numaralı hat üzerinden siz de iletişime geçebilirsiniz :wave:

1 Beğeni

Evet Alper Bey bu numara ile geçtim 20 gün süreç oldu , portta sorun var gibi bir şey demişti Merve Hanım. Bugün geldi 2 tane arkadaş sağ olsunlar kontrollerini sağladılar ve sorun olmadığını abonelik açabileceğimi ilettiler. Bu süreçten sonra aranmayı beklemem gerekiyormuş randevu için. Bir 20 gün daha beklememek için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım :smiley:

Şimdiden gözünüz aydın. GigaFiber deneyiminizi forumda paylaşmanız dileğiyle :heart_hands:

2 Beğeni

Alperen Bey beni gün içerisinde aradılar ve dediler ki bina yonteticinizin onayı lazım fakat bizim ev müstakil bizlerin taleplerini niye böyle olmayan olaylar ile gecistiriyorlar. Benim izlemem gereken yol nedir

Merhabalar, başvuru sırasında kullandığınız iletişim numarasını özel mesaj üzerinden benimle paylaşırsanız yardımcı olmak isterim :wave:

Her şey için teşekkür ederim, az önce aradılar ve yarın kurulum için randevu aldılar. Şu anda yarını bekliyorum heyecan ile

Aktivasyon öncesi ve sonrası gelişmeleri buradan paylaşırsanız sevinirim. Rica ederim :handshake:

2 Beğeni

Selamlar @TurkNeti_Seviyorum, değerli kullanıcılarımıza GigaFiber aktivasyonu için ortalama bir süre verebilmek adına çalışıyoruz 🫲🏻

Konu sahibinin GigaFiber aktivasyonu tamamlandı.