Gigafiber Kurulum için saha ekibi gelmiyor

Gigafiber başvurumu 1 ekimde yaptım ve 12 gün geçti kimliğimi TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden yükledim kaç kere fiber müşteri hizmetlerini aradım gecikme için üzgünüz saha ekibine aciliyetinizi bildirip işleminizi hızlandırıyoruz dediler her hangi bir arama yok hala kurulum için 2-6 gün arasında arıyacaklardı dediğim gibi 12 gün oldu 2 öğrenciyiz online derslerimiz var telefondan bir yere kadar takip edebiliyoruz hatta telefon internetlerimiz biticek nerdeyse daha fazla süreç uzasın istemiyoruz büyük ihtimal ile iptal edicez bana klasik ilgili birime iletiyorum yoğunluktan falan diye özür dilemeyin daha çözüm odaklı yardımcı olun cidden sıkıldım 12 gün nerde sizin söylediğiniz gün sayısı nerede hem de ben başvuru yapabildim gigafiber altyapı gözüküyor ama bina da ki kutunun hiç bir bağlantısı yok ona anlam veremedim

4 Beğeni

Merhaba bana da 12/10/2022 için randevu verildi fakat kurulum ekibi gelmedi.Umarım gigafiber bizim için kötü bir deneyim haline dönüşmez.

Merhaba, durumunuzu iletiyorum kontrol sağladıkdan sonra bilgi verilirler.

Ben de bundan muzdaribim, sık görülen bir sorun olmasına sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim. Ben de ay başından bu yana bekliyorum ama hiçbir sonuç alamadım henüz. Bu hafta da hallolmazsa mecburen başka bir İSS ile anlaşacağım artık.

Bana da tekrar dönüş sağlarsanız burdan çok sevinirim

1 Beğeni

Aynı durum benim içinde geçerli. Yeni abonelere anında kurulumları yapılıyor. Biz mevcut aboneler beklemeye devam.

Yeni aboneyim ben

1 Beğeni

inşallah dönerler size ben aboneliğimi başka iss taşıyorum. Çok soğuttular kendilerinden peşin verdiğim 10 aylık paramı alır daha ucuza kullanırım.

1 Beğeni

Merhaba dostum hala herhangi bir bilgi verilmedi durumu kime iletiyorsun daha fazla bekleyemem iptal edicem TurkNet Online İşlem Merkezi çağrı merkezi twitter burası her yerden durmunuzun aciliyetini saha ekiplerine bildiriyorum gibi cevaplar geliyor gigafiber iyi güzel ama kurulumda bu kadar bekletiyorsanız yani beni en azından arayıp şu tarihe randevu oluşturalım desinler ama herhangi bir arama da yok bu saha ekibi kim nasıl ulaşıyorsunuz sadece mail ile mi ben cidden anlamadjm ilk başta başvururken 2-5 gün diyorsunuz sonra yoğunluk nedeniyle uzadı 13 gün mü uzadı bu kadar bekliceğimi bilsem taahütsüz farklı firmalara başvururdum istanbulda kullanıyorum biliyorum diye başvurdum pişman oldum

1 Beğeni

Bende böyle bir durum yaşamaktan çekindiğim için şu an abonelik başvurusu yapamıyorum. Çünkü taşıma yapacağım. Olası gecikmeler büyük sorunlar yaratabilir.

1 Beğeni

Twitterdan cem çelebilere iletin o ilgilensin

1 Beğeni

gigafiber e taşıma oluyor mu?
bende bekliyorum ama gigafiber bağlantı gerçekleşmeden mevcut vdsl internet aboneliğimi sonlandırmayı düşünmüyorum…


Bu kutu boşta ayrıyetten bina dışında da göremedim fiber ile ilgili bir şey

1 Beğeni

valla ben ordan da yazdım cevaplar aynı hiç bişi değişmiyor.

2 Beğeni

Taşıma süreci GigaFiber tamamen aktif duruma gelince mi başlıyor? Başvuruyu yapsak da mevcut hizmeti yeni hizmet tamamen sorunsuz bağlanana kadar kullanabilecek miyiz?

2 Beğeni

Selamlar @Chudy, süreciniz ilgili birime aktarıldı. Herkesin GigaFiber deneyimini yaşamak konusunda sabırsızlanmasını anlayabiliyorum. Bu yoğunluğu ve talebi karşılayabilmek adına ekiplerimiz maksimum özveri gösteriyor. En kısa sürede aktivasyonunuz tamamlanacak :raised_hand:

1 Beğeni