Gigafiber Kablosu Telekom Tarafından Kesildi

Merhaba,

4.12.2024 tarihinde saat sabah 10:30 civarları internetim gitti ve LOS ışığım yanmaya başladı. Sorunun tüm apartmanda olduğunu farkettik. Destek kaydı açtığımda ise sinyal gelmediği söylendi. Dışarı çıkıp baktığımda yakın zamanda yıkılacak olan yan taraftaki binanın başladığı noktadan bizim binaya uzanan Gigafiber kablosunun kesildiğini ve sarktığını gördüm.

Binada bir hane hariç 5 hane Gigafiber kullanmakta ve hepimiz zor durumdayız. Evden çalışan biri olarak da mobil internet kullanmak durumunda kalıyorum.

Destek kayıt numaram: 83993583.

Bir şekilde durumun düzeltileceğine eminim fakat şöyle bir sorun var, binanın güvenlik kameralarını kontrol ettiğimde Türk Telekom çalışanlarının kafalarına göre Gigafiber kablolarını kestiklerini gördüm. Kendilerine ait olan kabloları ağaçların üzerine bırakmak için bizim kablomuzu kesmişler.

Bu konuda ne yapabilirim? İşi mahkemeye kadar götürmek istiyorum. Gerekirse TurkNet’e ilgili görüntü kayıtlarını, bina yıkımını yapacak olan firmayı vs her şeyiyle teslim edebilirim.

Bu bina yakın zamanda yıkılacak ve başımıza aynı sorunun gelmesinden korkuyoruz. Hotspot ile çalışmak maddi olarak da çok fazla yük bindiriyor.

Fotografları da paylaşmak isterim.





Teşekkürler