GigaFiber GPON LOS ışığı

Merhaba herkese iyi bayramlar. Çarşamba akşamı gigafiber internetimi nakil ettirdim daha sonra 1 gün vs kullandık sorun yoktu daha sonra Cuma günü saat 13.00 civarlarında durduk yere LOS ışığı yandı cihazlara vs hiç bir temas olmadı bu arada. Kayıt açtık Saha ekibi yönlendirildi dediler ama Bayram dolayısıyla gecikme olur ama Cuma gün aradığım temsilci bugün yani Cumartesi nöbetçi ekip bakacaklar dedi ancak herhangi bir ekip gelmedi. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Bayram tatili sonuna kadar ekipler çalışmıyor mu? Destek no: 54089826

LOS veya Alarm ışığı fiber sinyalinin olmaması nedeniyle yanar. Fiber kablo hasar görmüş olabilir veya TurkNet tarafında bir sorundan dolayı fiber sinyali ulaşmıyordur.

1 Beğeni

Nöbetçi ekipler çalışıyor diye biliyorum. Sorun @muhep in belirttiği gibi kablodan olma olasılığı yüksek. Ekipler yoğunluğa bağlı olarak kısa sürede müdahale edecektir.

Müşteri hizmetleri ve DH TurknetDestek nöbetçi ekiplerin müdahele edeceğini Destek kaydına dönüş yapan temsilci ise 12.07.2022 tarihine kadar müdahele yapılmayacağını söylüyor. Temsilcilerin bile birbirinden haberi dahi yok. Hepsi farklı bilgi veriyorlar.


_20220710_162513

Müdahale sonrasında arızanız giderildi. Keyifli kullanımlar :raising_hand_man:

Çözüm.