Gigafiber Gereksiz Uzayan Süreç

1 Ağustos tarihinde TurkNet tarafından bulunduğum bölgede gigafiber altyapısının geldiğine ve gigafiber dönüşümünün yapılabileceğine dair bir SMS aldım. Bu doğrultuda talebimi bıraktım. Ancak, bu olaydan tam bir ay sonra, 1 Eylül’de ekipler kurulum için geldiler ve apartmanın dışına takılan gigafiber kutusunun kurulumun yapılmasına engel olduğunu, kutunun içeriye takılması gerektiğini belirttiler. Ertesi gün geleceğini söyledikleri halde, ne gelen oldu ne de herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Aynı mahallede oturan ve TurkNet abonesi olan bir arkadaşım, aboneliğini iptal edip yeniden başvurduğunda, birkaç gün içinde kurulumu tamamlanmıştı. Ancak benim sürecim TurkNet tarafından uzatıldığından, altyapı sorgulama yaptığımda mahallemize özel fiyat artık görünmemektedir. Talep bıraktığım tarihlerde 349 TL olarak görünen fiyat, şu anda mevcut değildir. Bu süreçte aboneliğimi iptal etmek için kayıt oluşturdum, fakat TurkNet tarafından aranıp iptale gerek olmadığına dair yönlendirildim. Ancak şimdi bakıyorum ki, keşke iptal işlemini gerçekleştirseymişim.

Merhabalar @CSM , geçiş işlemleriniz hakkında uzmanımız ilgili birime bilgi iletmiştir.

İnternet iptali için 1 haftadır yaziyorum.En son TC no istendi yazdım yanıt bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim.

İlgili ekipler beni arayabilir mi lütfen?