GigaFiber Bağlantı Sorunları

Merhaba

TurkNet GigaFiber üyesi olabilmek için, daha burada TurkNet Gigafiber aktif değilken bile beklemelere başlamıştım.

Dağıtım kutuları, fiber internetin aktif olması gibi bir çok şeyi bekledim ve istediğim TurkNet GigaFibere ailem 28 kasım 2022 günü, ben ise 2 mayıs 2023 yani bugün kavuştum. Bunun sebebi askerliğimin bugün bitmesi.

TurkNet GigaFiber internete geçmeden önce, GigaFiber burada aktif olmadığı için normal, türk telekom altyapısını kullanarak TurkNet abonesiydim.

Ailem, 28 kasım günü TurkNet GigaFiber aktif olduğu günden itibaren, telefondan Wifi ile internete bağlanıyor fakat, her gün ama her gün Wifi sürekli kopup geliyormuş.

Yani internet gidip geliyormuş. Örneğin bir video açtıklarında bir saniye izliyorlar beş saniye donuyormuş. Bir saniye izlemek için beş saniye boyunca donan ekrana bakıyorlarmış. Bugün geldim ve bu sorunun çözülmesini, ilgilenilmesini istediğim için buraya konu açıp dertlerimi, sorunumu sizlere anlatmak istedim.;

Aileme sürekli ve sürekli TurkNet online işlemlerden destek kaydı açıp sorunu söylemelerini, onların size geri dönüş yapıp sorunu çözeceğini söylemiştim fakat TurkNet müşteri hizmetleri sorunumuzu çözmemiş.

Neden TurkNet GigaFiber aktif olduğu ilk günden itibaren, wifi ile bağlantılarda sorun yaşıyoruz?

Telefondan wifi ile internete bağlanmanın dışında, Android Box kutumuzla televizyondan wifi bağlanarak bir şey izlemek istediklerinde de neden bu sorunu yaşıyoruz?
Neden TurkNet sorunumuzu çözmüyor? Modemimizi değiştirmiyor?

Selamlar @MartizeD, forum profilinize tanımlı müşteri numarası bulunmuyor. Bu sebeple hizmetinizi inceleyemiyoruz. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim. Ek olarak son oluşturduğunuz destek kaydınızın numarasını ve 15 dakika ara ile 3 kablolu hız testi sonucunu buradan paylaşmanızı rica ediyorum. Kablo tipi gibi detayları da eklerseniz sevinirim.

Merhaba, profilime tanımlı müşteri numarasını hangi adımlarla ekleyebilirim?
Malum 6 aydır yoktum. Site güncellenmiş. Bilgilendirir misiniz?
Tek tek gidersek sevinirim. Sorunumun çözülmesini istiyorum.

1 Beğeni

image


Ayrıca teknik destek ekibinin bize geleceğini ve bugün müsait olup olmadığımı sordu TurkNet müşteri temsilcisi. Tam olarak 20-30dk önce. Bugün müsaitim dedim. Arayıp gelirler gün içerisinde gibisinden bir muhabbet oldu arayacaklarını söyledi telefondaki hanımefendi. Umarım arayıp gelirler. :slight_smile:

Sizin de buradaki bir yönetici olarak yardım etmenizi, el atmanızı istiyorum.

Wifi nin ara ara kopmasının bir çok nedeni olabilir. Router üzerinde kablosuz bir kaç ayar yaparak veya router ın 5ghz ağını devre dışı bırakarak test etme şansınız var mı?

Uzmanımız gün içerisinde probleminizi ele alacak.

Hocam bu tür şeyleri nasıl yapacağımı bilmediğimden tek tek, adım adım giderek söylemeniz gerekecek ve ben de size tüm attığım adımların sonucunu buradan paylaşırım ancak böyle yapabilirdik.
Yarım saat önce teknik ekipten bir kişi geldi ve sadece bir kablonun ucunu değiştirip gitti.
Sorunu çözmeye bakmadı gelmiş olmak için gelmiş gibime geldi.
Es geçiliyormuşuz gibi hissettim.

Merhaba, destek kaydı açmanız gerekiyor ki işlemleriniz yapılsın. Destek kaydı hiç açılmamış.

‘‘Sadece bu kablonun ucu değiştirilmiş, böyle bir şey mi olur? Neden kutuları değiştirmemiş!’’ diye bir şey demiyorum asla yanlış anlamayın. İnşallah gelmiş olmak için gelmemiştir ve sorunum çözülmüştür. Tek temennim bu :slight_smile:

Benim böyle hoşunuza gitmeyecek şekilde kafamın içindeki stresi yansıtmamın sebebi sorunlarımı birebir öğrenmeniz ve bu sayede çözüme kavuşana kadar ilgilenmeniz sadece. :slight_smile:

Umarım bu kabloda yapılan değişiklik sorunu çözer ve mutlulukla TurkNet aboneliğime devam edebilirim :slight_smile:

Moderatörümüzün de belirttiği gibi sorun tespiti ve çözümü için destek kaydı oluşturmanız gerekiyor. Devamında gereken işlem sağlanır.

1 Beğeni

Problem genelde orada ki gevşeklik nedeniyle oluyor, bu yüzden sağlıklı şekilde tekrar soket bağlantısı yapılmış. Sorunun çözümüne sevindim iyi günlerde kullanın hizmetinizi :pray: