GigaFiber aktivasyon süreci ile ilgili bir öneri

Benim yaşadığım durumdan giderek anlatacağım.

Sokaktaki kablo çalışmaları bitti. Ardına binaya kutu gelmesi sürecine başladık. Diğer binalara kutu getirilirken bizim binada sorun yaşamıştık ve zamanında kutu gelmemişti. Kutu gelmesi için beklerken 3 kere kurulum ekibi geldi. Onlar kendi işleri olmadığı için geri gittiler. Gittikten sonra ben tekrar mesaj gönderdim. Tekrar arandım ve kutu için bir süre aralığı bana verildi. Sonrasında bu hafta tekrar iletişime geçtiğimde bir gün verilebildi. Bu günde aksama olabilir yapılmayabilir. Ama bu günü ben sürekli arayarak yada iletişime geçerek öğrenmek yerine. Bana mesaj gönderilerek yada oimden yazılarak haber verilmesini isterdim. Bunun için bir sistem geliştirilebilir.