Gigafiber 4 gündür sorunsuz kullanımdan sonra LOS ışığı problemi

Merhaba,

6 gün önce bağlanan gigafiberi sorunsuz kullanıyordum. Mahallede çok fazla kişide de bağlı olmadığından sorun olmadı. Kurulum ekibi bağlayıp gitti 4 gün çok hızlı şekilde kullandım. Cumartesi günü saat 12:20 arası kendiliğinden LOS ışığı yanmaya başladı ve arıza kaydı açtım. Destek kaydında arkadaşlar Kablolarda sorun var ekipler gelecek dedi. Kablolarda fiziki herhangi bir oynama, kopma ve gerginlik bulunmuyor baktığımda. En az 30 apartman gezip yakın çevremi ve ana kablo hatlarının izlediği güzergaha baktım. Kablolarda da bişey yok. Ekip bağlantıyı da sorunsuz yaptı ve 4 gündür kullandığım internet aniden gitti. Dağıtım kutularında mı bir arıza var? Yoksa bölge henüz resmi olarak geçmediğinden iptal falan mı edildi? Cumartesiden beridir saha ekibi bekliyorum. Gece vardiyasındayım uyku düzenimi bile dengeleyemedim. İşlerim yarım kaldı lütfen bir an önce gelmelerini sağlayabilir miyiz? Cumartesi toplantıya veri aktarmam lazımdı kaldım öyle yerimde toplantı iptal oldu. Lütfen destek rica edebilir miyim. Randevu saati sorunum yok direkt gelip halledip gitmeleri yeterli madur oldum :frowning: @alperenatici

Destek kaydı no : 59446922

Selam @Koludemirden, arızanızın çözümü için gereken süreci başlattık. En kısa sürede çözeceğiz. Umarım yaşadığınız ilk ve son arıza olur :heart_hands:

1 saat içerisinde arkadaş geldi ve kutudaki kablo ucunu değiştirdi. Uçuşa devam. Teşekkürler :slight_smile:

Rötar yapan uçağımız hava şartlarının iyileşmesiyle birlikte seyahatine devam ediyor :rocket: