Giga fiber bağlantı kesintisi

09.07.2021 tarihi sabah 8 sularında kullanmış olduğum gigafiber internetim kesildi fiber cihazındaki LOS ışığı kırmızı olarak yanmakta tam olarak 3 gündür internetsiziim ve ben evden çalışan biriyim Şuan hem kullanamadığım internete para ödeyeceğim hemde çalışmadığım için maaşımdan kesiliyor 44963810 numarasıyla bir arıza kaydı açılmış durumda ancak 08502881010 numaralı fiber destek biriminize herhangi bir şekilde 3 gündür ulaşamıyorum 55. Dk da hat kendiliğinden kapanıyor sorunumun en kısa sürede çözülmesini talep ediyorum

Açmış olduğum arıza kayıt numaram 44963810

Saygılarımla

Fiber kablo arızası olmuş. Teknik ekibin gelmesi lazım. Destek kaydını ne zaman açıtınız?

Kayıt cuma günü açıldı konuştuğum kişi en erken yarın ekip gönderebileceklerini söyledi dün ekip geldi ancak bina için tahsisatında sorun olmadığını söyledi alt-yapı birimine haber vereceğini söyledi dün saat 11 den beri beklemekteyim ve çağrı merkezleri kesinlikle çalışmıyor

Hocam saha ekibinden birini isteyin taşeron yollamışlar büyük ihtimal, bizim de olmuştu. 2 kere taşeron yollamışlar, onlar yapamadılar. Saha ekibinden biri geldi hemen çözdü sorunu.

Sabahları açıyorlardı hocam 9-10 gibi aramayı denediniz mi?

Mesaim 8 de başladığı için 8 den beri arıyorum 60. Dk ya kadar bekletiyor sonra hat kendiliğinden kapanıyor

Hocam yeni destek kaydı açın, bende de 3.de doğru düzgün birini gönderdiler.

1 Beğeni

Merhaba, Temsilciye"TurkNet’in kendi altyapısın da 3 gündür hizmet alamıyorum, dolayısıyla internetimi kullanamadım ve mağdur olduğumu belirtmek isterim. Kullanamadığım gün sayısınca faturama indirim talep ediyorum."

1 Beğeni

Fiber kablo arızası olabilmesi için, fiber kablonun burkulması, yamulması gerekir. Bu da fiziksel hasar demektir. Bir fiber kablo, nasıl bu kadar kolayca hasar alabilmiş olabilir? TurkNet ekipleri, fiber optik kablolar için plastik sert borular var bildiğim kadarıyla ve bunları kullanmıyorlar mı? Fiber optik kablolar, bakır kablolardan daha hassas çünkü içerisinde cam var. Zaten Elon Musk’ın açıklamasına göre, Starlink, potansiyel olarak fiberden daha düşük gecikme sürelerine sahip ve fiber optik kabloların ışık hızından çok daha hızlı iletişim kurabiliyorlar. Bu nedenle, fiber ileride belki de demode olacak veya olmasa bile, Starlink daha güvenli bir tercih olacak ancak çok pahalı. Starlink, ileride 10 Gbps simetrik hizmet verebilecek ve kablosuz olmasına rağmen 1 ms ve altında pinglere erişilebilecek. Çünkü Starlink uyduları, lazerle iletişim içerisinde. Her geçen sene daha da hızlanacak ve gecikme süreleri düşecek.

Yaklaşık 1 saat önce bir ekip daha geldi şimdide dış tesisatta sorun giderildi geçen gelen eleman içteki kabloyu bozmuş diyor olay halı sahaya döndü topu herkes birbirine paslıyor bu gidişle internet değişikliğine gitmem gerekecek

Aynısı bana olmuştu hocam. Şuan düzeldi mi?

Yok hocam yarın gelip yeniden bakacaklar alt yapıdaki problemi gidermişler ancak hala internet bağlantım yok modemi yeniden kontrol edecekler internetsiz geçen 4. gün olacak yarın

  1. günün sonunda internetimi düzelttiler ve işlem toplam 10 dk sürdü ya daha önce gelen çalışanlar işi bilmiyordu yada gelen arkadaş çok ustaydı en azından artık internete bağlanabiliyorum
2 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim iyi günlerde kullanın hizmetinizi :pray: