Genel Arıza Sorunu

Merhaba değerli arkadaşlar daha önce de konu açmıştım TurkNet tarafından oyalanıp geçiştirildim beni arayıp destek kaydını kapatmamı söyleyip veya kendileri sorun çözüldü diyip kapatıyorlar sorun hala devam etmektedir sorunum 3 aydır sık sık internetimde kopmalar yaşamam ve 3 aydır sürekli destek kaydı açıyorum belki 10-15 destek kaydı olmuştur sorunu ne çözen var ne de birşey yapan aynı bahanelerle oyalanıp geçiştirilip duruyorum yokmu burada bu sorunuma yardımcı olabilecek arkadaş bu işlerden anlayan yol gösterecek biri.

Destek Kayıtlarından mesajlar:
13 Aralık da açtığım destek kaydı mesajları




31 Aralıkta açtığım destek kaydı mesajları

Kopmalar genellikle yağmurlu soğuk havalarda ve akşam gece saatlerinde oluyor gündüzleri hava güneşliyse sorun olmuyor. Modemden xdsl istaistiklerini takip ettim ve internetim kopmaya başlayınca modemimin xdsl istatistikleri:


İç tesisatım Reçber Cat 6 SL400 U23 direkten gelen kabloya yak1 konnektörle bağlı, ek kesik vb. yoktur modeme kadar. 6 ay önce çektim.

Aşağı dairenin interneti TürkTelekom onda böyle bi sorun yok aynı direk aynı kablodan geliyor internetimiz onun interneti "mavi-beyaz"a bağlı benim internetim "kırmızı-siyah"a bağlı. Ankastre kutumuz yok ama yak1 bağlı yerleri boruyla ve elektrik bandıyla korumaya aldım.

Size gelen kırmızı siyah kabloda hasar olabilir. Benim modemime kadar bu kablonun 10 lusu geliyor. Benzer sorun yaşadım mavi beyaz hasarlı çıktı siyah kırmızı yı bağladı telekom ekipleri sorun çözüldü. Sizin de sorunun çözümü için eğer lokalde bir kablo arızası ise kalan yedek kabloları dağıtım kutusundan değiştirerek size internet sağlayabilirler.

Evet bende öyle düşünüyorum fakat bunu nasıl yaptırabilirim? Yapacak ne doğru düzgün ekip ne de telekom var hiçbiri çözüm odaklı çalışmıyorlar ne TurkNet ne de Turk telekom. Evime TT ekipleri gelse böyle yapmalarını söylüyecem de gelen yok. çözüm basit gibi ama hiçbiri sorunu anlayıp çözmeye uğraşmadıkları için böyle destek kaydı döngüsüne sokup çıkmaza sürüklüyorlar.


Gene oyalama taktiklerine düştüm o tarihe kadar birşey yapılacağından ve çözüleceğinden hiç umudum yok. daha önce de aynı mesajları gönderdiler bu durumu nasıl çözeriz yardımcı olabilecek bi arkadaş yokmu?

Verilen tarihe kadar telekom ekiplerine bir iş emri verilemiyor diye biliyorum. Bu süre içinde çözümü muhtemel. Bu zaman zarfında siz de twitter üzerinde telekom hesaplarına açık olarak kablo arızası olduğunun bildirimini yapabilirsiniz. Sizinle iletişime geçeceklerdir.

Selamlar @youser, konuyu ilgili birime aktardım. Genel arıza süreciniz tamamlandığında probleminizin çözülmesini bekliyorum. Çözülmez ise tekrar bilgi vermenizi rica edeceğim.

Tekrardan selamlar @alperenatici , @ModeratriX dediğim gibi sorun çözülmedi zaten çözülse şaşardım tekrardan destek kaydı oluşturdum bakalım bu seferde hangi tarihe kadar beklememi söylüyecekler böyle böyle oyalayıp duruyorlar ne yapabiliriz.

Tekrar selamlar @youser, yerel sağlayıcıya iş emri oluşturularak bilgi aktarıldı. İnceleme sonrasında dönüş yapılacak.

TurkNet destek kaydını kapatmaya çalışıyor Turktelekom ekiplerinden ne gelen oldu ne giden ne de bağlantıyı kontrol eden

Kaydınız üzerinden eğer sorun devam ediyor ise bilgiyi iletin.

destek kaydı üzerinden sorunun çözülmediğini ilettim ayrıca aradılar sesli ile sorunun devam ettiğini de söyledim. Turktelekom saha ekipleri muhtemelen uğraşmamak için iş emrini çözdük deyip kapatmışlardır.

Tekrar selamlar, probleminiz çözüldü. Keyifli kullanımlar.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.