Genel altyapı arızası defalarca ertlendi

13 Şubat’tan beri devam eden genel altyapı arızam var 27 şubat tarihinden 2 mart’a ve bugün de 7 mart’a ertelendi yıl içerisinde defalarca bu şekilde altyapı arızası yaşıyorum ve bu süreç içerisinde 1 ay internetimi kullanamıyorum altyapı çalışması dediğim gibi sürekli erteleniyor

Selamlar @Youtura, bağlı olduğunuz santral ile iletişime geçilerek bilgi talep edildi. Genel arıza süreçleri yerel sağlayıcı tarafından yürütülüyor. Arızaya müdahale yetkisi yerel sağlayıcıdadır. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine bağlı olarak arızalar planlanandan uzun ya da kısa sürebiliyor. Mümkün olan en kısa sürede tamamlanması adına TurkNet olarak gereken adımları attığımızdan emin olabilirsiniz.