Gelmeyen teknik servis

TurkNet saha ekiplerinin nasıl çalıştığını anlamaya çalışıyorum.
Pazar (5 mayıs) günü bıraktığım arıza kaydı için ertesi gün müdahale ettiler. Ancak aynı gün farklı bir sebepten bıraktığım arıza kaydım için hala randevu bekliyorum. Yapılacak işlem de çok basit, fiber sonlandırıcıya bağlı soket değişecek! Bunun için 3 gündür bekliyorum. Elimde alet olsa ben yapacağım. Bana sürekli ve tek söylenen şey, arızamın iş planına alındığı. Telefonda konuştuğum kişilerle teknik ekip arasında inanılmaz bir kopukluk var. Kimse bana neden bu kadar süredir arızama müdahale edilemediğini söyleyemiyor. Açıkça söylemek gerekirse zaten bir neden olduğunu sanmıyorum, bence TurkNet’in teknik ekibi işini yapmıyor, canı istediği zaman müdahale ediyor. Aralarında 24 saat olan iki arıza kaydına müdahalede bu kadar fark olmasını başka türlü açıklayamıyorum.
Daha önce bu forumu yine 2 hafta adresime gelmeyen teknik ekip için kullanmıştım. O zamanki bahane sistemlerinde sıkıntı olduğu, sorunların önlerine yeni düştüğü idi. Yaptıkları işlem 10 dk bile sürmemişti. 10 dakika için 2 hafta beklemiştim. Bakalım buu seferki bahane ne olacak çok merak ediyorum!

1 Beğeni

Merhaba @onus , aciliyetini ekiplerimize ilettim. Süreçle ilgili en hızlı şekilde işlem yapılacaktır.